Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Index invoegen bij Word

Hans.Vosman
3 antwoorden
  • Ik wil een index invoegen in een Word document. Nu moet je van tevoren elk woord wat erin moet het opmaakprofiel "Index x" geven waar x dan 1 tot 9 is. Maar hiermee kan je alleen het style type "paragraph" gebruiken. Ik wil echter woorden midden in een zin selecteren (style type character dus) voor een index maar dat lukt niet. En van een zelf samengesteld opmaakprofiel kan ik geen index maken. Iemand enig idee hoe dit wel moet?
  • Hoi,

    Heb je al geprobeerd om het te doen met een AutoIndex-bestand ? Kijk even in de help hoe het precies moet, maar het komt er op neer dat je een apart Word-bestand maakt met alle index-woorden. Vervolgens koppelt Word deze aan je document en klaar is je index.

    Groeten,

    Rutger
  • [quote:e24d83b435="jopyro"]Ik wil een index invoegen in een Word document.[/quote:e24d83b435] Wil je een trefwoordenlijst maken of bedoel je wat anders? De term indexen vind ik nogal verwarrend. Voor mij is een genummerde lijst ook iets van een index. De Word help denkt daar wat anders over.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.