Vraag & Antwoord

OS Windows

beschadigd profiel??

6 antwoorden
  • Gisteren was ik op een xp-pro machine aan het werk, toen deze totaal vastliep. Ik was genoodzaakt een harde reboot te maken. Maar toen verscheen een foutmelding over mijn (administrator) profiel: dit komt er steeds op windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel.neem contact op met de netwerkbeheerder waneer het probleem blijft bestaan en dan komt er dit op kan het profiel niet vinden u wordt aangemeld met een tijdelijk profiel wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren waneer u zich afmeld Iemand enig idee wat hieraan te doen is? thanks! Martin Bakker
  • Ik zou eerst een herstelpunt proberen terug te zetten en kijken of het dan nog optreedt. P de BB
  • Ik zit nu niet op mijn werk, maar het probleem is, dat ik niet als administrator kan inloggen. Heb ik daar dan wel rechten voor? Een nieuw profiel met adminrechten kan ik nl. ook niet aanmaken
  • Volgens mij wel hoor, anders even op F8 drukken tijdens booten.
  • Hey je zegt dat je er niet inkan met je administrator profiel. Welke gebruikersnaam kies je dan? Administrator of een gebruiker met administrator rechten? Als je dat laatste gebruikt zal ik Administrator eens proberen. Maar je zegt dat je wel in kan loggen, enkel met een tijdelijk profiel, maar dan kan je toch alsnog alles? Volgens mij liggen zulke fouten vaak bij de files: C:\Documents and Settings\Administrator\NTUSER.DAT C:\Documents and Settings\Administrator\ntuser.ini Je kan eens bij microsoft zoeken hierop. suc6
  • Ben net op school geweest en heb de opstart onderbroken met F8. Lokaal kon ik wel inloggen op ons domein, maar met het tijdelijke profiel kreeg ik geen adminrechten. Ik log gewoon in als de echte administrator, dus geen user met adminrechten. Wat werkte was het volgende: Opstarten met F8 optie..... veilige modus met netwerkondersteuning. Herstelpunt teruggezet van een aantal dagen geleden. Vervolgens werkte alles weer gelukkig! hartelijk dank voor het meedenken, het probleem is mede dankzij jullie opgelost! Martin Bakker

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.