Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Kan browser niet gebruiken met KPN's DirectInternet.

taco78
1 antwoord
  • Als ik ingelogd ben bij KPN's DirectInternet krijg ik een Kernel32-foutmelding als ik vervolgens IE6 start of de computer probeer af te sluiten. Ik heb W98 Gold (de eerste editie). Ik heb geen problemen met de Wanadoo-kabelverbinding die ik normaal gebruik. Sinds kort staat deze op DHCP waardoor ik de kabelverbinding niet softwarematig kan onderbreken.
    Ik heb de modemverbinding voor backup-doeleinden, voor het geval Wanadoo mocht uitvallen. in 'Netwerkadapters' staan vermeld 'Externe-Toegangsadapter', 'PGPnet VPN driver', en 'VIA Rhine II Fast Internet Adapter'.
    Wat moet ik doen om de Kernel32-fout te verhelpen?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.