Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

outlook express account

g.stockmann
3 antwoorden
  • in outlook express onder menu [b:556c08ba00]extra[/b:556c08ba00] ben ik de accounts kwijt. Ik kan geen mail ontvangen krijg foutmelding local host socketfout poort 111.Maar in het rijtje onder extra zie ik geen account staan, dus ik kan geen accounts aanmaken of wijzigen. Kan geen mail ontvangen wel versturen.
    Waarschijnlijk is dit verwijderd met het verwijderen van antivirus-mail programma van ashampoo. Liep iedere keer vast, heb het verwijderd.
    Hoe krijg ik de account in het menu onder extra weer terug!
  • Hallo

    systeemhersteldoen als dat niet helpt of je hebt dat niet ingesteld dan
    Outlook express opnieuw installeren.

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6

    groetjes

    Radlab
  • [quote:490323b4c7="radlab"]Hallo

    systeemhersteldoen als dat niet helpt of je hebt dat niet ingesteld dan
    Outlook express opnieuw installeren.

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=1E1550CB-5E5D-48F5-B02B-20B602228DE6

    groetjes

    Radlab[/quote:490323b4c7]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.