Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Doctor watson probleem na uninstall sp2

None
3 antwoorden
  • Een vriend van me heeft een probleen na de uninstallatie van sp2, zijn pc werkt dermate rot dat ik voor hem maar deze tekst op het forum zet.

    [quote:053b678e83="Martin"]Ik heb hier een probleem. Wij hadden severs pack 2 van Xp op de pc staan en deze hebben we verwijderd. Maar na dit verwijderen traden er problemen op. Spellen willen niet werken en reageerden nergens meer op, ook niet na opnieuw instaleren. Maar het grootste probleem is Doctor Watson. Dit is een standaard Windows applicatie en deze houdt bij wat jij doet en of je iets fout doet. Bij fouten beeindigt hij je programma’s en rapporteert de meldingen. Dit levert nu het probleem op van 100% Cpu gebruik. Dit programma draait dus nu vol, waarom geen idee, maar dit is op dit moment even het ergste probleem. Heeft iemand ervaring of enig idee wat ik kan doen?[/quote:053b678e83]
  • Zijn er mensen die ervaring hebben met Doctor Watson?
  • DrWatson draait alleen als er bijvoorbeeld een programma crasht, en windows dat waarneemt. Je krijgt dan een log en een geheugendump, waar alleen een programmeur iets mee kan. Kijk eens in drwatson.log welk programma er is vastgelopen. Staat meestal bovenaan.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.