Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Herhaald opnieuw opstarten (hersteld van ernstige fout)

wielag
5 antwoorden
  • Al vanaf eind september heb ik ernstige problemen met mijn Medion Computer die nu 1 jaar oud is. Veel onderwerpen doorgespit. Ik kom er niet uit. De foutmeldingen zijn dat er of een verkeerd stuurprogramma is, of een grafisch probleem of een onbekend probleem. Echter er is niets gewijzigd. Configuratie: Windows XP home; Officejet 5505; USB A:-drive.
    Veel van onderstaande foutmeldingen verschijnen (uit logboek gehaald). Bij apparaatbeheer niets aan foutmeldingen gevonden. Wat moet ik nu? Erg graag hulp want ik weet het niet meer. Alvast erg bedankt voor het meedenken. Willemijn

    • Foutcode; 000000c2, parameter1: 00000003, parameter2: 82bdc228, parameter3: 82c39ec0, parameter4: 82c39e80. (gebeurtenis 1003)
    • Foutcode; 1000000a, parameter1: 000008a0, parameter2: 0000001e, parameter3: 00000001, parameter4: 804e2458. (gebeurtenis 1003)
    • DCOM kreeg foutmelding 'Deze service kan niet in veilige modus worden gestart. ' bij het starten van de EventSystem-service met de argumenten '' om de server {1BE1F766-5536-11D1-B726-00C04FB926AF} te starten (gebeurtenis 10005)
    • De IPSEC-services-service is afhankelijk van de IPSEC-stuurprogramma-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. (gebeurtenis 7001)
    • De TCP/IP NetBIOS Helper-service is afhankelijk van de Omgeving voor AFD-netwerkondersteuning-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. (gebeurtenis 7001)
    • De DNS Client-service is afhankelijk van de Stuurprogramma voor TCP/IP-protocol-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. (gebeurtenis 7001)
    • De DHCP Client-service is afhankelijk van de NetBios over Tcpip-service, die vanwege de volgende fout niet kan worden gestart: Een apparaat dat op het systeem is aangesloten, werkt niet. (gebeurtenis 7001)
    • De tijdsprovider NtpClient is geconfigureerd om de tijd uit een of meer tijdsbronnen te halen. Geen van deze bronnen zijn echter toegankelijk. Er worden geen nieuwe pogingen gedaan gedurende 14 minuten. De tijdservice heeft geen nauwkeurige tijdsbron.(gebeurtenis 29)
    • Tijdprovider/NtpClient: er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de DNS-lookup van de handmatig geconfigureerde peer time.windows.com,0x1. NtpClient probeert een nieuwe DNS-lookup in 15 minuten. De fout is: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (0x80072751) (gebeurtenis 17)
    • De IP-adreslease 192.168.0.2 voor de netwerkkaart met netwerkadres 22FB6B11321F is geweigerd door de DHCP-server 0.0.0.0. De DHCP-server heeft een DHCPNACK-bericht gezonden. (gebeurtenis 1002)
    • Foutcode; 10000050, parameter1: 9348a108, parameter2: 00000000, parameter3: 804e83ed, parameter4: 00000000. (gebeurtenis 1003)
    • Foutcode; 100000d1, parameter1: 00000000, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: f87e9095.
    • Tijdprovider/NtpClient: er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de DNS-lookup van de handmatig geconfigureerde peer time.windows.com,0x1. NtpClient probeert een nieuwe DNS-lookup in 15 minuten. De fout is: Er is geprobeerd een socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (0x80072751)
    • Foutcode; 00000019, parameter1: 00000020, parameter2: 82b4cac0, parameter3: 82b4d170, parameter4: 0ad63910.
    • De Webroot Spy Sweeper Engine-service is onverwacht beëindigd. Dit is nu 1 keer gebeurd.
    • De tijdsprovider NtpClient is geconfigureerd om de tijd uit een of meer tijdsbronnen te halen. Geen van deze bronnen zijn echter toegankelijk. Er worden geen nieuwe pogingen gedaan gedurende 14 minuten. De tijdservice heeft geen nauwkeurige tijdsbron.
    • Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (11) in bron (incdrm) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: \Device\MrwR00000000. (Gebeurtenis 11)
  • Je bent je ervan bewust, dat medion computers 3 jaar onsite service/garantie hebben?

    Omdat er zoveel verschillende foutmeldingen zijn, zou ik zelf beginnen met checken van hardware.

    http://www.memtest86.com/
    http://www.duxcw.com/faq/hd/diag.htm
    http://mbm.livewiredev.com/
  • Ja dat weet ik wel. Heb ook geprobeerd het uit te leggen maar het antwoord is dan ga maar naar systeemherstel. Ook dat heb ik gedaan en een datum gekozen ver voor de problemen er waren, echter zonder soulaas. Alles verwijderd wat er te verwijderen viel. Hardware afgekoppeld en opnieuw gestart. Probleem blijft echter.
  • Je zou nog je data kunnen backuppen. Om vervolgens met de recovery cd, alles weer in oorspronkelijke toestand terugbrengen. Heb je dan nog problemen, dan moet medion het maar oplossen. Toch?
  • Het probleem met dit soort meldingen is dat één oorzaak kan leiden tot een stortvloed van foutmeldingen omdat services vaak van elkaar afhankelijk zijn om te kunnen starten. Ik zie in de meldingen eigenlijk niet direct een aanleiding om aan een hardware fout te denken. Dat betekent niet dat die er ook niet is, maar het kan eigenlijk van alles zijn. In dit geval zou ik inderdaad ook een schone recovery aanraden om de software uit te sluiten.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.