Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Logboek Windows XP.

Anoniem
Binary
1 antwoord
  • Graag wat hulp.

    Telkens opnieuw krijg ik dezelfde foutmeldingen als ik in het logboek ga kijken.
    Logboek Systeem:

    Fout: bron W32Time
    Eerste lijn:
    Tekst:
    De tijdsprovider NtpClient is geconfigureerd om de tijd uit één of meer tijdsbronnen te halen.
    Geen van deze bronnen zijn echter toegankelijk. Er worden geen nieuwe pogingen gedaan
    Gedurende 14 minuten. De tijdsservice heeft geen nauwkeurige tijdsbron.

    Op een tweede lijn:
    Fout: bron W32Time
    Volgt een tweede lijn:
    Tekst:
    Tijdsprovider/NtpClient: er is een onverwachte fout opgetreden tijdens de DNS-lookup van de handmatig geconfigureerde peer time.windows.com.0x1.
    NtpClient probeert de nieuwe DNS-lookup in 15 minuten. De fout is: er is geprobeerd een
    socketbewerking uit te voeren op een onbereikbare host. (0x80072751)

    In de Help en ondersteuning die wordt aangehaald is geen oplossing aanwezig.

    Logboek Toepassing:

    Waarschuwing: bron userenv
    Tekst:
    Windows heeft het register van de geruiker ADMIN-DXXXXXX\Admin opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruik maakte.
    Het geheugen voor het register is niet volledig beschikbaar. Het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is.
    Dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruikersaccount actief zijn.
    Probeer om de services zodanig te configureren dat deze als LocalService- of Networkservice- account worden gestart.

    Ook hier wordt in de Help en ondersteuning die wordt aangehaald geen oplossing aangehaald.

    Logboek Security:
    Controleren: bron Security
    Tekst:
    IPSec-services. De IPSec-services kunnen niet de complete lijst met netwerkinterfaces op de computer ophalen.Dit kan mogelijk een veiligheidsrisico bij de computer veroorzaken, aangezien sommige netwerkinterfaces niet de bescherming krijgen zoals deze door de IPSec-filters wordt verlangd. Voer de IPSec-controlemodule uit voor meer diagnostische gegevens met betrekking tot het probleem.

    Kan ik hier aanpassingen uitvoeren om deze problemen te verhelpen of moet ik mij hierover geen zorgen maken. Alhoewel, ik zou wel een oplossing willen vinden voor beide problemen.

    Bedankt.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.