Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

OEM WorkSuite 2002 installeren kan niet.

Alipapa
6 antwoorden
  • Ik heb dus een OEM Works Suite 2002 (6 CD`s) die voorgeinstalleerd op de computer heeft gestaan, dit systeem heb ik vanwege recover problemen dus van de meegeleverde XP cd en de Works Suite 2002 opnieuw opgezet.
    Alles is gewoon te installeren van die CD`s alleen Word blijft om een activeringscode vragen hoewel bij de installering van de Suite de code niet hoeft ingegeven te worden omdat je gewoon op volgende kan klikken.
    Oude bestanden van een andere Office zijn verwijderd , ook in de Root C:, alleen blijft er een niet te wissen Microsoft Frontpage in de programfiles staan die ook niet te wissen is via de veilige mode, via de veilige mode verdwijnt Frontpage wel maar als je opstart is ie toch weer terug.
    Het verwijderen van alle oude office resten is vlg Microsoft essentieel om te zorgen dat de vraag om de activeringscode wegblijft.
    Ik ben aan het eind van mijn latijn, misschien iemand die ook tegen dit probleem is aangelopen, wil Word toch echt ook gaan gebruiken!
  • Waarom zou je niet kunnen activeren? Of gaat het toch om de product-id? Wanneer activatie niet lukt, dan moet je bellen en je probleem uitleggen. Een product-id zal je nooit krijgen van Microsoft.
  • Activeringscode is niet meegeleverd en is dus ook niet nodig als alles goed is, die zit ingebakken in de oem CD denk ik.
    Kort samengevat, door een of ander confict tussen deze set en resten van andere office producten blijft hij om productcode vragen.
    Microsoft kent het probleem en geeft als oplossing alle office producten te verwijderen en deze set opnieuw te installeren wat bij mij dus niet lukt vanwege de niet te verwijderen map Frontpage in C:> programma`s.
    Misschien als deze office map weg is dat het probleem ook weg is , maar ik weet echt niet hoe.
  • [quote:87d9919488="Alipapa"]Activeringscode is niet meegeleverd en is dus ook niet nodig als alles goed is, die zit ingebakken in de oem CD denk ik.[/quote:87d9919488]Nee dat hoeft niet zo te zijn. Heb je al wel proberen te activeren? Het kan zijn dat er niks aan de hand is. Een product id hoeft vaak op OEM versies niet te worden ingevuld maar hoort er wel bij te zitten omdat die aantoont dat het om een echte licentie gaat. Een activeringscode is iets heel anders en zou je in normale gevallen niet hoeven in te vullen. Alleen activeren zou voldoende moeten zijn. En soms hoef je inderdaad niet te activeren. Wanneer dat niet werkt moet je uitzoeken waarom. In het algemeen moet die vraag gesteld worden aan je leverancier van die computer (en software). Maar nogmaals activeren en de key code dat zijn 2 totaal verschillende onderwerpen.
  • Heb hier alles afgezocht maar de productcode die gevraagd wordt om te activeren is zoek, een eerdere originele Word heb ik nu op dit systeem gezet.
    Ik heb er dus geen echte oplossing voor.

    Hier zegt Microsoft iets over dit probleem.





    You are prompted for the product key when you open an Office program
    View products that this article applies to.
    Article ID : 321346
    Last Review : October 6, 2005
    Revision : 2.4
    This article was previously published under Q321346
    SYMPTOMS
    For a Microsoft Office 2003 version of this article, see 836178 (http://support.microsoft.com/kb/836178/).
    When you open a Microsoft Office program, you see the user information screen, which prompts you for your user name, initials, organization, and product key. After you type all of the requested information, you receive the following error message:
    Please enter a valid product key to use this product - setup has detected that the product key is missing or invalid. You will find this 25-character key on your Certificate of Authenticity or the yellow sticker on the back of the case.
    CAUSE
    This problem occurs when there is more than one installation of Microsoft Office or an Office program on your computer, and the installations are conflicting.
    RESOLUTION
    To resolve this problem, remove the duplicate program (for example, Microsoft Word, Microsoft Excel, or Microsoft Office XP Small Business Edition), and then install Office or the Office program again.
    MORE INFORMATION
    This issue may occur when another Office suite (such as Standard, Professional, or Premium) or an Office standalone program (such as Word, Excel, Microsoft PowerPoint, or Microsoft Publisher) is installed on the computer before you install Office XP or Office 2000.

    For example, some original equipment manufacturers (OEMs) sell computers with Microsoft Works Suite 2002 already installed. (Microsoft Works Suite includes Word.) If you install Office XP, the earlier installation of Word is not replaced, because the two installations are the same version. Therefore, when you open Word, you are prompted for the product key.

    ——————————————————————————–

    APPLIES TO
    • Microsoft Office XP Standard Edition
    • Microsoft Office 2000 Standard Edition

    Back to the top

    Keywords: kbtshoot kbstartprogram kbprb KB321346
  • Tja, wanneer je niet kan her-installeren dan heeft zo'n recovery ook geen zin. Dat vind ik heel vreemd, welk merk/leverancier betreft het? Je hebt niet toevallig nog een kopie van een oude installatie waaruit de product key kan worden gehaald?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.