Vraag & Antwoord

OS Windows

hotmail Delivery Status Notification

Van: <postmaster@mail.hotmail.com> Verzonden: maandag 12 december 2005 13:15:37 Aan: y.zzzzzz@hotmail.com Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure) Postvak IN -------------------------------------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------------------------------ Bijlage: attach3 (< 0.01 MB), attach3 (< 0.01 MB), 20051119_0001.JPG (0.09 MB), 20051119_0002.JPG (0.08 MB) ----------------------------------------------------------------------------------- This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. y.zzzzzz@hccnet.nl Als ik van een hotmail.com email adres een email stuur, in dit geval met bijlagen ( 2 foto's) en "het slipje" dat virusscan in orde is, wat automatisch door hotmail wordt aangemaakt, dan krijg ik in de Inbox van hotmail mijn verzonden email naar @hccnet.nl terug. Met bovenstaande omschrijving. Dat het niet lukt om de email naar dit hccnet.nl adres te sturen is duidelijk. Onduidelijk is waarom dit niet werkt. Als dezelfde email verstuurd wordt naar een andere email account op hotmail.com dan krijg je hetzelfde bericht terug. Als andere hotmail.com gebruikers email met bijlage (foto) verzenden, dan krijgen ze hetzelfde bericht. Hoe is dit probleem op te lossen. Dus met hotmaill.com een email versturen met of zonder bijlage naar een andere hotmail.com of hccnet.nl adres. Ik weet en begrijp niet wat er aan de hand is? Kan dit spam filter zijn dat hotmail of hccnet mail weert. ------------------------------------------------------ Het email adres is geldig, correct, operationeel ------------------------------------------------------

0 antwoorden

    Beantwoord deze vraag

    Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

    Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.