Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

0x000000c5

Anoniem
JBS
1 antwoord
  • Hallo,

    Iedere keer na het opstarten van bijv. Office of ACDSee krijg ik een blauw scherm met als foutmelding 0x000000c5. Het lukt mij niet te achterhalen wat hier nu aan de hand is. De drivers van mijn videokaart heb ik geupdate en ik denk dat ook alle overige drivers van een laatste versie zijn voorzien.

    Het laatste waar ik trek in heb, is de pc opnieuw op te bouwen. Het OS is Windows XP Prof. De pc is een Dell Optiplex.

    Wie herkent dit probleem e/o heeft er suggesties hoe dit aan te pakken cq. op te lossen?

    Alvast bedankt,
    Gregor

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.