Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Mijn Documenten samenvoegen

Waarten2
3 antwoorden
  • ik heb 2 gebruikers accounts, 1 admin en 1 beperkte rechten. hoe kan ik van deze twee de mappen mijn documenten "samenvoegen" zodat bureaublad, menu start etc hetzelfde zijn?

    (op admin zit trouwens wachtwoord)
  • Met tweakui kun je my documents een andere locatie geven. Evenals met properties van de folder. Misschien dat je ook nog even naar de rechten moet kijken.
  • Als je ook het startmenu en bureaublad hetzelfde wilt hebben dan ben je er volgens mij niet met het samenvoegen van de mappen "Mijn documenten".

    Dan zul je ook onder "Documents and Settings nog het één en ander van Administrator, All Users en je beperkte account in elkaar moeten schuiven.

    And if I'm wrong, correct me, gerben :wink: .

    Gr,
    Jim :wink:

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.