Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

[XPHome] plusje linkerdeel van verkenner werkt niet (goed)

Rosturp
11 antwoorden
  • Het volgende probleem doet zich voor:

    Als ik de verkenner open, dan opent normaal gesproken (naar ik me herinner, stom dat je dat soort dingen niet precies weet) de map menu start.
    Ik kon dan op de diverse plusjes klikken om de mappen en stations uit te vouwen. En dat wekt niet meer.
    Merkwaardig genoeg kan ik wel de inhoud van alle stations en mappen zien als ik het speel via Mijn Computer. Maar ook dan werkt het linker deel van de verkenner niet.
    Aks ik het via de normale manier doe, blijft de verkenner hangen, als ik de cursor op het linker deel zet, dan zie ik een zandloper (op het rechterdeel niet). Vervolgens klik ik de verkenner weg, dan blijft op de balk een knop staan met "menu start", en als ik dan via rechtsklik de keuze sluiten aanklik, komt de melding dat het programma niet reageert, en of ik een rapport wil verzenden.
  • De volgende registersleutel wel aanwezig?
    HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{EFA24E64-B078-11d0-89E4-00C04FC9E26E}
  • Ja, die sleutel is er…
  • Ik kreeg mijn ingeving hier vandaan.
    Google eens verder op:
    [i:62826790c5]explorer left pane HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{EFA24E64-B078-11d0-89E4-00C04FC9E26E}[/i:62826790c5]
    of
    [i:62826790c5]windows xp left pane REGSVR32 /i SHDOCVW[/i:62826790c5]
    Ook in de discussiegroepen.
  • Ik zal die tip ter harte nemen, en kijken wat men weet te verrtellen.

    Overigens heb ik nog meer rare problemen.
    Voorbeeld: Als ik IE opstart, en vervolgens klik op file-openen, en dan weer de URL intik die ik wil hebben, klik ik op OK of toets enter, dan is het met IE ook afgelopen.
    Als ik daarentegen vanuit mijn favorieten een site selecteer, dan is er weer geen probleem.

    Ook dan wordt de toepassing beeindigd, en ik heb eens het foutenrapport opgeschreven.
    Dit staat er dan in:

    Dit is de handtekening van de fout.

    s2AppName : iexplore.exe
    s2AppVer : 6.02900.2180
    s2ModName : hungapp
    s2ModVer : 0.0.0.0
    offset : 00000000

    De technische gegevens van het foutenrapport zijn:

    C:\DOCUME~1\PETERE~1\LOCALS~1\WER8fbf.dir00\iexplore.exe.mdmp

    C:\DOCUME~1\PETERE~1\LOCALS~1\WER8fbf.dir00\appcompat.txt

    Iemand die hier iets mee kan?
  • Weet je nog wanneer de problemen begonnen zijn?
    Soms tezamen met security update MS06-015
    In MSKB Article ID 918165 worden symptomen beschreven die tegen jouw problemen aanleunen.
  • verdraaid zeg, een aantal symptomen lijken er idd sterk op.
    Ik ga ook hier mee aan de gang, maar vreea dat ik voor het as weekend daar niet aan toe zal komen. druk druk druk…..

    Maar ik zal absoluut laten weten wat mijn ervaringen zijn.
  • BINGO!!!! :lol:

    Ik heb de registersleutel aangepast die beschreven staat onder share-to-web software. En dat heeft beide door mij genoemde problemen opgelost.

    Nu wilde ik het tweede ook aanpassen, wat gaat over de NVIDIA problemen. Maar het is me niet helemaal duidelijk wat ik nu precies moet doen. Zijn dat nu 3 aparte nieuwe sleutels, of 1 hele lange die stomweg in drie regels genoemd worden? En indien inderdaad 1 sleutel, moeten er dan spaties tussen die drie regels?
  • [quote:7272386305="Noesje1"]En dat heeft beide door mij genoemde problemen opgelost [b:7272386305]snip[/b:7272386305] Nu wilde ik het tweede ook aanpassen, wat gaat over de NVIDIA problemen.[/quote:7272386305]Eerste… :D
    Tweede ontgaat mij dus een beetje :-?
    Geef eens aan waar je dit probleem beschrijft?
    Kon in je berichten hierover niet zo snel iets terugvinden.
    Ook in het MSKB artikel niets over NVIDIA terug te lezen.
    Ok kijk ik nu 8)
  • dubbel, sorry
  • [quote:a661ef0af9="Rosturp"]Tweede ontgaat mij dus een beetje :-?
    Geef eens aan waar je dit probleem beschrijft?
    Kon in je berichten hierover niet zo snel iets terugvinden.
    Ook in het MSKB artikel niets over NVIDIA terug te lezen.
    Ok kijk ik nu 8)[/quote:a661ef0af9]

    Mmmmm,… m'n antwoord kwam niet helemaal uit de verf, even opnieuw:

    Ik had twee problemen aangevoerd, de verkenner en IE.
    In het genoemde artikel staat tot mijn stomme verbazing idd alleen iets over share-to-web software. Maar het vreemde is, dat als je naar deze pagina gaat: http://support.microsoft.com/kb/918165/en-us (dezelfde pagina in het Engels], dat je dan wel ook een oplossing ziet voor NVIDIA.

    Maar, ga naar Window Update en laat de laatste (25 mrt) update installeren ( KB900485), en je bent overal vanaf. Deze tip kreeg ik via een Windows nieuwsgroep. MS had er inmiddels dus zelf al iets aan gedaan.

    Rosturp, bedankt voor het meedenken, en verdere deelnemers uiteraard ook!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.