Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Internet Explorer onder 2e account werkt niet

Rosturp
4 antwoorden
  • Ik heb een vreemd probleem met Internet Explorer onder het 2e account van mijn vriendin (ik heb Windows XP).

    Van de ene op de andere dag kon ze niet meer surfen op Internet m.b.v. haar adresbalk in Internet Explorer. Wel als ze de link typte in het zoekscherm van MSN en dan in de dan verschenen lijst de website die ze moest hebben aanklikte.

    Een beetje drastisch, maar ik heb gewoon Windows XP opnieuw geinstalleerd, en alles werkte weer. Tot het moment dat de computer alle updates ging neerladen en installeren! Daarna was het weer hetzelfde probleem… Om het nog leuker te maken, ik heb het probleem op mijn account NIET! Wie heeft een oplossing?? Alvast bedankt!
  • [quote:fe71bc9f34="Adventurer"]Van de ene op de andere dag kon ze niet meer surfen op Internet m.b.v. haar adresbalk in Internet Explorer.[/quote:fe71bc9f34]Is een symptoom die in MS KB Artikel 918165 voorkomt.[quote:fe71bc9f34="MSKB 918165"]Er gebeurt niets wanneer u een adres typt in het vak Adres in Microsoft Internet Explorer.
    EN-versie
    When you type an address in the Address box in Microsoft Internet Explorer and you then press ENTER or you click Go, nothing happens.[/quote:fe71bc9f34]Zie eens Onderwerp: [XPHome] plusje linkerdeel van verkenner werkt niet (goed) voor doorlinken.

    Waarom in de ene account wel en de ander niet :-?
    Misschien in een admin account de updates uitvoeren.
  • Probeer het anders eens met Firefox, of doe een spyware scan met o.a.
    Ad-aware en Spybaot S&D.
  • Bedankt voor alle tips! De vreemde manier waarop het probleem begon, is ook weer op een vreemde manier opgelost. Van de ene dag op de andere werkt alles weer! Ik heb dan ook DIRECT een image gemaakt. Met de producten van Brill Gates weet je het nooit…! :D

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.