Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Iconen verdwijnen tijdelijk

None
7 antwoorden
  • Iedere keer als ik voor het eerst de Windows Verkenner opstart en begin te bladeren door de mappen veranderen de iconen op mijn desktop in één keer in standaard Windows-iconen. Daarna komen langzaam, één voor één, de oorspronkelijke iconen weer terug en kan ik weer zonder problemen verder werken. Soms gebeurt het aan het begin van het bladeren, soms als ik een paar mappen verder ben.

    Dit gebeurt steeds eenmalig, als de machine herstart is heb ik het probleem weer. Ik maak gebruik van Windows XP Home.

    Wat ik onder andere geprobeerd heb: anti-spyware software, anti-virus, laatste software updates geinstalleerd, register geschoond en mijn harde schijf gedefragmenteerd.

    Heeft iemand een idee?
  • Het heeft te maken met het virueel geheugen ,of gewoon te weinig intern geheugen. Het kan geen kwaad maar leuk is het niet. Ook kan het zijn dat je veel te veel icoontjes op het buroblad hebt.Eventueel wat minder icoontjes lost het probleem ook op.
  • Met TweakUI kan je je iconen rebuilden. Vind je onderaan bij repair.
    Misschien dat dat helpt.

    Groet.
  • Ik denk richting wat [b:23b8e7b0c9]joopat[/b:23b8e7b0c9] schrijft.
    Kijk eens of je iets aan de volgende linken hebt.
    BagMRU

    IconCache.db

    MaxCachedIcons

    kelly Theriot Line #2 – Increase Folder View Size Limit to 8000
  • Bedankt voor de tips! :D Ik ga ermee aan de slag. Het resultaat laat ik gauw weten.
  • [quote:73a75dfd9e="Rosturp"]MaxCachedIcons
    [/quote:73a75dfd9e]

    De oplossing die op bovenstaande pagina wordt aangegeven heeft het probleem verholpen! Bedankt! :D
  • [quote:611410f4db="michelsw"]het probleem verholpen![/quote:611410f4db]Mooi :D
    Bedankt voor het melden.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.