Vraag & Antwoord

OS Windows

Mail verzenden in Outlook lukt niet meer

1 antwoord
  • Sinds kort werkt het verzenden van mail via Outlook niet meer. Ik heb bij hccnet 1 hoofdaccount en 3 subaccounts. Van één van die drie heb ik het password veranderd via de hhcc-site en uiteraard in Outlook zelf. Sindsdien lukt het verzenden van mail niet meer op dat account. Ontvangen wel. Heb alles gechekckt in Outlook: smtp, pop, accountnaam, pasword, alles klopt. Als je in het desbetreffende instelschermpje op "testen" kiest krijg je geen foutmelding. Maar een "echte" mail verzenden gaat dus niet, sterker, een hoop knoppen in de menubalk zijn niet meer bereikbaar (grijs), bijv. "Nieuw" en "Beantwoorden". Heb ook nog geprobeerd het account te verwijderen en daarna weer in te voegen, helpt ook niet. Foutmeldingen zijn er ook niet, na indrukken van de knop "Verzenden" gebeurt er gewoon niks... Wie heeft raad?

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.