Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

inloggen op werk

mai
3 antwoorden
  • Ik moet regel matig in loggen op mijn werk van uit huis. Op mijn laptop toets ik de eerste letter van mijn gebruikersnaam in de laptop vult dit keurig aan ook vult hij het bij behorende wacht woord in. Op mijn PC echter moet ik telkens weer mij wacht woord in vullen.
    Mijn vraag is: hoe kan ik ook op mijn pc het bijbehorende wachtwoord automatisch laten invullen.
    Bijde pc's hebben Wind XP met SP2
    vrgrt Michiel
  • [b:bbc8958bda]Start - Uitvoeren[/b:bbc8958bda] typ [i:bbc8958bda]control userpasswords2[/i:bbc8958bda]. Haal het vinkje weg bij [b:bbc8958bda]Gebruikers moeten gebruikersnaam en wachtwoord invullen om deze computer te gebruiken.[/b:bbc8958bda]. Klik op OK. Nu wordt er gevraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Neem die van de account die automatisch aangemeld moet worden. De volgende keer wordt u automatisch aangemeld.

    Veel succes,
  • off-topic, maar ernstiug gemeend: als die laptop gejat wordt dan kan dus iedere onverlaat op je bedrijfnetwerk inloggen…?
    vindt de baas daarvan??

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.