Vraag & Antwoord

OS Windows

inloggen op werk

3 antwoorden
  • Ik moet regel matig in loggen op mijn werk van uit huis. Op mijn laptop toets ik de eerste letter van mijn gebruikersnaam in de laptop vult dit keurig aan ook vult hij het bij behorende wacht woord in. Op mijn PC echter moet ik telkens weer mij wacht woord in vullen. Mijn vraag is: hoe kan ik ook op mijn pc het bijbehorende wachtwoord automatisch laten invullen. Bijde pc's hebben Wind XP met SP2 vrgrt Michiel
  • [b:bbc8958bda]Start - Uitvoeren[/b:bbc8958bda] typ [i:bbc8958bda]control userpasswords2[/i:bbc8958bda]. Haal het vinkje weg bij [b:bbc8958bda]Gebruikers moeten gebruikersnaam en wachtwoord invullen om deze computer te gebruiken.[/b:bbc8958bda]. Klik op OK. Nu wordt er gevraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Neem die van de account die automatisch aangemeld moet worden. De volgende keer wordt u automatisch aangemeld. Veel succes,
  • off-topic, maar ernstiug gemeend: als die laptop gejat wordt dan kan dus iedere onverlaat op je bedrijfnetwerk inloggen...? vindt de baas daarvan??

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.