Vraag & Antwoord

OS Windows

Orange mail in outlouk!

4 antwoorden
  • Hallo, Wij hebben internet van orange (adsl). We hebben 1 hoofdemail adres en 3 extra email adressen. De hoofdemail adres is ingesteld bij outlouk en werkt goed, 2 andere email adressen zijn ingesteld en werken goed (ook van orange). Nu wil ik de laatste toevoegen maar hij zegd dat het wachtwoord daar van fout is. Het wachtwoord is 100% cker goed want ik kan er mee inloggen op de webmail en dergelijke. Ik gebruik: pop.orange.nl smtp.orange.nl gebruikersnaam wachtwoord Ook werkt het niet als ik bijvoorbeeld 1 van de email adressen even uit oulook verwijder en het dan weer probeer... dan geeft die alsnog die fout aan. Het is ook alleen maar bij dat ene email adres. Alle email adressen zijn op allemaal evrschillende acounts op windows ingesteld in oulook. Iemand van jullie een idee waar dit aan liggen kan? Ik hoor het graag! :D Met vriendelijke groeten, Jeffrey Wolbers
  • Hier is ook thread over. Vroegere Wanadoo en nu Orange zijn beveiligd om met een andere provider of andere connectie mail binnen te halen. Je hoofd connectie is wel geschikt om de mail van de hoofd connectie binnen te halen maar die andere adressen worden geblokkeerd. Webmail is de enige optie. Of andere provider (duh). Ik heb hetzelfde probleem al jaren, ik internet via at home en vanwege een website van wanadoo heb ik ook daar een account maar ik kan nooit pop mail binnen halen. Webmail werkt wel.
  • Hoe kan het dan dat ik wel met de andere 2 extra email adressen in outlook kan komen? Want er is maar 1 hoofd emailadres en we hebben 3 extra mail adressen maar met 1 van die extra kunnen we er niet in maar met de andere 2 extra mail adressen wel. En het is ook wel een tijd goed geweest namelijk... toen hebben ze iets geregeld... ik heb de pc opnieuw geinstalleerd vanavond. Voer weer de zelfde dingen in, overal werkt het behalve bij dat ene email adres...
  • Als het bij 3 van de 4 mailadressen wel werkt en bij de vierde niet dan is (lijkt mij) de enige mogelijkheid dat dat 4e mailadres op de één of andere manier niet klopt of althans niet bekend is bij de provider en daarom geweigerd wordt. Dat mailadres eens opnieuw aanmaken bij Orange misschien? Gr, Jim

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.