Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

niet meer automatisch inloggen

derkdejong
3 antwoorden
  • Ik heb maar 1 gebruikersaccount op mijn computer staan, wat de administrator is ook. Hier staat geen wachtwoord op. Normaal werd mij dus ook neit gevraagd welk gebruikersaccount ik wilde gebruiken, tot plotseling afgelope week ergens. Niets nieuws geinstalleerd oid, dus zal wel tijdens een fout gebeurd zijn.

    Hoe kan ik instellen dat de pc automatisch inlogt op mijn account?
  • Dat kun je doen via start > uitvoeren > control userpasswords2 > vinkje weghalen voor Gebruikers moeten (…) gebruiken.
  • Even TweakUi downloaden en de automatische logon weer aan zetten.
    Ga naar logon, autologon en vink hem weer aan.

    Je kunt hem hier vinden.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.