Vraag & Antwoord

OS Windows

aanmelden bij opstarten

13 antwoorden
  • Bij het opstarten stopte mijn pc altijd om een keuze te kunnen maken wie de gebruiker was; ik, mijn partner of een gast. Dat werkte prima todat ik mijn pc (geen laptop) mee nam naar ander adres en daar het toetsenbord en monitor aansloot op mijn pc. Nu thuis gekomen wordt alleen maar mijn eigen wachtwoord gevraagd en de andere accounts worden niet getoond. Dat was ook al op het andere adres. In tips en truucs las ik onlangs iets om dit evtl met tweaku aan te passen. Dit lukte niet. Weet iemand een oplossing? Ik werk met XP Home. Timo Gruijters
  • Controleer vanuit jouw account of "[i:0566a4e025]Het Welkomstvenster gebruiken[/i:0566a4e025]" wel staat aangevinkt. Onder: [i:0566a4e025]De manier waarop gebruikers zich aan – en afmelden wijzigen. [/i:0566a4e025]Start > Run > [b:0566a4e025]nusrmgr.cpl[/b:0566a4e025] > OK Anders nog tips in: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=164618]Onderwerp: welkomstscherm xp home terug?[/url]
  • [quote:660abe60cf="Rosturp"]Controleer vanuit jouw account of "[i:660abe60cf]Het Welkomstvenster gebruiken[/i:660abe60cf]" wel staat aangevinkt. Onder: [i:660abe60cf]De manier waarop gebruikers zich aan – en afmelden wijzigen. [/i:660abe60cf]Start > Run > [b:660abe60cf]nusrmgr.cpl[/b:660abe60cf] > OK Anders nog tips in: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=164618]Onderwerp: welkomstscherm xp home terug?[/url][/quote:660abe60cf] Dank voor je reactie. De aanwijzingen na nusrmgr.cpl klopten precies, maar ik kwam op het laatst niet verder door de boodschap, door manier van aanmelden was uitgeschakeld door een toepassing. Gtgina.dll was daar mede voor verantwoordelijk. Ik wijzigde toen die naam,doch kon daarna niet meer opstarten. Via veilige modus originele naam weer teruggebracht. Toen in soortgelijk probleem uit 2006 op forum gekeken en heb ik eerst logonui uitgevinkt in autoruns. Geen resultaat. Daarna ftgina.dll uitgevinkt in autoruns. Opnieuw opgestart. Geen resultaat. Welkomstvenster gebruiken 'ja'een keer aangezet en opnieuw gestart. Geen resultaat. 'Neen' aangezet, ook weer geen resultaat. Het lukt dus niet. Gek he? Die gtgina.dll heeft wel een datum van eind juni, toen ik de pc elders aansloot (draadloos netwerk met usb stick) Heb je nog een mogelijke oplossing? Timo Gruijters
  • Zijn de ontbrekende accounts wel te zien met: Start > Run > [b:88e33738c6]control userpasswords2[/b:88e33738c6] > OK Wat als je jezelf afmeld. Dan wel de andere accounts erbij? Zo niet, wat als je een nieuwe account aanmaakt. Komt deze dan wel in het Welkomstscherm erbij?
  • [quote:8ed09cf5cc="Rosturp"]Zijn de ontbrekende accounts wel te zien met: Start > Run > [b:8ed09cf5cc]control userpasswords2[/b:8ed09cf5cc] > OK Wat als je jezelf afmeld. Dan wel de andere accounts erbij? Zo niet, wat als je een nieuwe account aanmaakt. Komt deze dan wel in het Welkomstscherm erbij?[/quote:8ed09cf5cc] Dank voor je reactie. Als ik "control userpasswords2" intype, dan krijg ik volgens mij 1 gebruiker meer dan normaal; er komen; administrator als administrator Aspnet als gebruiker!!!!! Gast als gast ook door mij aangemaakt Gruijters als administrator ikzelf Petra als gebruiker mijn partner Als ik mezelf afmeld, dan komen de andere accounts bij nwe opstart niet in beeld. Vreemd he? Zou het kunnen zijn veroorzaakt door mijn pc te hebben gebruikt bij mijn dochter, die een klein netwerkje prive heeft en draadloos internet?? Ik hoor graag. Timo Gruijters
  • [quote:14e1c3cfc0="gruijters"]Aspnet als gebruiker!!!!![/quote:14e1c3cfc0]Is normaal. Wordt meen ik aangemaakt bij de installatie van .Net http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=172999 [quote:14e1c3cfc0="gruijters"]Zou het kunnen zijn veroorzaakt door mijn pc te hebben gebruikt bij mijn dochter, die een klein netwerkje prive heeft en draadloos internet??[/quote:14e1c3cfc0]Je zou het niet verwachten, maar is niet uit te sluiten. Nu ga ik een beetje speculeren.... Misschien doordat je in een andere "Werkgroep" bent geweest... Dat er slechts één account zichtbaar is, doet mij dit aan een "Domein" denken. [size=9:14e1c3cfc0](Hoewel XP Home daar niet mee om kan gaan)[/size:14e1c3cfc0] Staat er iets anders dan je gewend bent onder de "Computernaam"? Rechtsklik op "Deze computer" > Eigenschappen. Al een nieuwe account gemaakt... ook niet zichtbaar?
  • [quote:c96097917a="Rosturp"][quote:c96097917a="gruijters"]Aspnet als gebruiker!!!!![/quote:c96097917a]Is normaal. Wordt meen ik aangemaakt bij de installatie van .Net http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=172999 [quote:c96097917a="gruijters"]Zou het kunnen zijn veroorzaakt door mijn pc te hebben gebruikt bij mijn dochter, die een klein netwerkje prive heeft en draadloos internet??[/quote:c96097917a]Je zou het niet verwachten, maar is niet uit te sluiten. Nu ga ik een beetje speculeren.... Misschien doordat je in een andere "Werkgroep" bent geweest... Dat er slechts één account zichtbaar is, doet mij dit aan een "Domein" denken. [size=9:c96097917a](Hoewel XP Home daar niet mee om kan gaan)[/size:c96097917a] Staat er iets anders dan je gewend bent onder de "Computernaam"? Rechtsklik op "Deze computer" > Eigenschappen. Al een nieuwe account gemaakt... ook niet zichtbaar?[/quote:c96097917a] Mijn computernaam heeft mijn voornaam. Of dat altijd zo was, weet ik niet. Bij werkgroep is ingevuld; workgroup. Ook daarop heb ik nooit eerder gelet, dus of dat is veranderd weet ik ook niet. Ik voegde wel een nieuwe account toe. Bij het afmelden zowel als bij opnieuw opstarten worden die niet zichtbaar. Timo
  • [quote:ab1a7c7ea8="gruijters"]Mijn computernaam heeft mijn voornaam. ...snip... Bij werkgroep is ingevuld; workgroup.[/quote:ab1a7c7ea8]Zo te zien de standaard instellingen, dus normaal. Controleer eens de waarde van de volgende registersleutel(s): [i:ab1a7c7ea8]HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList[/i:ab1a7c7ea8] Start > Run > [b:ab1a7c7ea8]regedit[/b:ab1a7c7ea8] > OK [url=http://www.petri.co.il/hide_a_user_from_the_welcome_screen_in_windows_xp.htm]How can I hide a user from the Welcome Screen in Windows XP?[/url] Wel het vriendelijke verzoek om niet de "[b:ab1a7c7ea8]quote-knop[/b:ab1a7c7ea8]" te gebruiken om te reageren, of bewerk de quote zodanig dat er slechts die tekst overblijft waar je (echt) op wilt reageren. [size=9:ab1a7c7ea8](Zie mijn quotes)[/size:ab1a7c7ea8] Reacties worden onnodig lang en onoverzichtelijk. Gebruik anders het liefst de knop "[b:ab1a7c7ea8]Nieuwe Antwoord[/b:ab1a7c7ea8]" onderaan. Bvd
  • [quote="Rosturp"][quote="gruijters"]. De waarde van de registersleutel(s): [i:f91c1da675]HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\SpecialAccounts\UserList[/i:f91c1da675] zijn; Standaard REG_SZ Geen waarde ingesteld ASPNET REG_DWORD 0 IUSR_ REG_DWORD 65536 IWAM_ REG_DWORD 65536 NetSHOwServices REG_DWORD 0 SQLAgentCMdExec REG_DWORD 0 TsInternetUser REG_DWORD 0 VUSR_ REGDWORD 65536 [url=http://www.petri.co.il/hide_a_user_from_the_welcome_screen_in_windows_xp.htm]How can I hide a user from the Welcome Screen in Windows XP?[/url] Heb ik gekeken maar door het Engels niet zo goed begrepen. Wel het vriendelijke verzoek om niet de "quote-knop" te gebruiken Bvd Dank voor de tip Hopenlijk geeft de informatie enig houvast voor oplossing. Het maakt ook geen enkele verschil of ik 'manier van aanmelden' nu aan of uit zet.
  • [quote:f1b072b080="gruijters"]Heb ik gekeken maar door het Engels niet zo goed begrepen.[/quote:f1b072b080]In het kort komt die tekst erop neer dat je een account kan verbergen door de registersleutel de Dword-waarde 0 (nul) te geven. Zoals je in jouw sleutels kan zien zijn er enige nullen, maar zullen niet op één van de ontbrekende accounts slaan. Ik heb die sleutels ook en zullen wel standaard aanwezig zijn. Zie bvb ook die eerder genoemde ASPNET die daar als verborgen staat. Hierbij dan de tip, mocht je iets niet begrijpen, plaats een steekwoord(en), in dit geval de registersleutel in [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=HKEY_LOCAL_MACHINE%5CSOFTWARE%5CMicrosoft%5CWindows+NT%5CCurrentVersion%5CWinlogon%5CSpecialAccounts%5CUserList&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3Dlang_nl]Google nl[/url] Allicht dat je dan NL-uitleg krijgt. Terug naar de ontbrekende accounts. Controleer nu eerst eens in de Windows verkenner of de accounts nog wel aanwezig zijn >> staan onder "[i:f1b072b080]Documents and Settings[/i:f1b072b080]". Makkelijk is dit te doen via rechtsklik op de Startknop > Verkennen > Documents and Settings opent dan in jouw account. Andere accounts zoals "[i:f1b072b080]Gast[/i:f1b072b080]" en "[i:f1b072b080]All Users[/i:f1b072b080]" en hopelijk de ontbrekende accounts zouden daar aanwezig dienen te zijn. Niet te zien, probeer dan de verkenner-handeling via "[i:f1b072b080]Veilige modus[/i:f1b072b080]", in de "Administrator-account" >> tijdens opstarten op [b:f1b072b080]F8[/b:f1b072b080] drukken en kiezen voor "[i:f1b072b080]Administrator[/i:f1b072b080]". Neem desnoods even internet los bij die laatste handeling, want veel programma’s, zo ook beveiliging, starten niet op. Indien de accounts aanwezig zijn, kan je dan ook de data benaderen? Heb je wel de nodige rechten nodig > als Administrator. Meld het resultaat. Doe ondertussen ook de nodige scans op malware, want ik begin toch die richting uit te denken. Eventueel meerdere on-line scanners (na elkaar) draaien. Al naar gelang de schijfgrootte en snelheid, kunnen ze wel meer dan een uur nodig hebben. [url=http://www.kaspersky.nl/scanner]Kaspersky[/url] [url=http://be.trendmicro-europe.com/consumer/housecall/housecall_launch.php]TrendMicro Housecall[/url] [url=http://www.pandasoftware.com/products/activescan.htm]Panda ActiveScan[/url] [url=http://www.pandasoftware.com/products/spyxposer/com/spyxposer_principal.htm]Panda SpyXposer[/url] [url=http://www.nanoscan.com/]Panda Nanoscan[/url] [size=9:f1b072b080](Begint met een scan van enige minuten, maar kan daarna uitgebreid scannen)[/size:f1b072b080] [url=http://www.windowsecurity.com/trojanscan/]Windowsecurity Trojanscan[/url] Verstandig is om vooraf je Internet browser op te schonen (Temp-bestanden / geschiedenis / cookies) Zeker die laatste kan bij een on-line scan veel meldingen opleveren, terwijl het risico veelal te verwaarlozen is. Gebruik eventueel [url=http://www.ccleaner.com/download/]CCleaner[/url] voor het opschonen. In de opties van Ccleaner kan je opgeven welke cookies je wilt behouden, zoals aanmelding(en) voor bvb dit forum of ander site’s waar je een wachtwoord gebruikt, ander moet je die weer opzoeken. Volgende stap zou een HijackThislog zijn in het forum [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewforum.php?f=15]Beveiliging & privacy[/url] [quote:f1b072b080="gruijters"]Dank voor de tip[/quote:f1b072b080]Het quoten gaat je nog niet geheel goed af :wink: Hindert niet, maar oefen nog even. Wat ik ook doe is, wel de quote-knop gebruiken, maar de quote "knip" ik dan uit het forum en "plak" dit in een tekst-document (Office Word). Als je op meerdere punten wilt reageren, kan je quote meerdere keren plakken en steeds de overbodige tekst verwijderen. NB verwijder hierbij niet de "[b:f1b072b080]afsluit-quote[/b:f1b072b080]". Een quote ziet er als volg uit:[code:1:f1b072b080][quote="Forumnaam"]Hier de tekst.[/quote][/code:1:f1b072b080]Type je reactie er onder en kopieer-plak e.e.a. weer in het forum. Gebruik dan eerst de "[i:f1b072b080]Voorbeeld-knop[/i:f1b072b080]" om je reactie vooraf te controleren hoe deze in het forum komt. Niet tevreden, bewerk je reactie dan nogmaals. Als laatste uiteraard "Bevestigen".
  • [b:e82adedaca]Oplossing is als volgt voor mensen die het bestand GTGINA.dll of een bestand die er op lijkt op hun pc hebben staan en dus niet kunnen inloggen via het welkomstscherm en/of snelle gebruikerswisseling kunnen gebruiken. En die dus de usb draadloze adapter ooit hebben geinstalleerd en/of niet meer in bezit hebben maar waarvan wel de drivers aanwezig van zijn. [/b:e82adedaca] Als Windows de draadloze usb adapter van LinkSys installeert met behulp van de bijgeleverde cd kom dit probleem tevoorschijn. De software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys wordt namelijk mee geïnstalleerd. Daarin zit namelijk het bestand GTGINA.dll (of anders) verwerkt (verward door Windows met het bestand MSGINA.dll wat ervoor zorgt dat het welkomstscherm aanmelden en snelle gebruikerswisseling werkt. En die worden dus uitgeschakeld door Windows omdat het bestand als het ware 'uit' word gezet (als je de draadloze usb adapter van LinkSys volledig vanaf de CD-ROM installeert) en die van GTGINA (of anders) aan wordt gezet) [b:e82adedaca]Verwijder eerst drivers/software van Compact USB wireless adapter [/b:e82adedaca]in het software scherm of iets wat er op lijkt ALS je dat in het software scherm te vinden hoeft niet per sé. [b:e82adedaca]Herstart indien dat gevraagd wordt![/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Zoek[/b:e82adedaca] de sleutel hieronder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GinaDLL [b:e82adedaca]Verwijder hem.[/b:e82adedaca] Herstart! [b:e82adedaca]Probleem opgelost![/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Oplossing is als volgt voor mensen die een LinkSys draadloze USB adapter hebben.[/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]ZORG[/b:e82adedaca] dat je de drivers van de website van LinkSys heb gedownload zoniet zie klik hieronder! [url]http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_CASupport_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1166859919492&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1949240888B34&displaypage=download#versiondetail[/url] Verwijder je usb draadloze adapter verwijder daarna de software/stuurprogramma. Herstart! Als het probleem nog steeds blijft verwijder dan deze register sleutel. [b:e82adedaca]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Zoek de sleutel hieronder[/b:e82adedaca] HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GinaDLL [b:e82adedaca]Verwijder hem.[/b:e82adedaca] Herstart! [b:e82adedaca]Pak dan de drivers uit die je hebt gedownload![/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Zet je LinkSys usb adapter erin en kies ervoor om je eigen drivers te installeren.[/b:e82adedaca] [b:e82adedaca]Kies voor diskette[/b:e82adedaca] en zoek de map waar je de drivers hebt uitgepakt op je harde schijf. [b:e82adedaca]Kies voor de map Drivers. En open rt73.inf (of anders).[/b:e82adedaca] Windows installeert de draadloze usb adapter van LinkSys. Zonder de software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys. Gebruik vervolgens de Windows Wireless Zero Configuration om te verbinden met draadloze netwerken ;)! Hopelijk helpt dit! Suc6!
  • [quote:2624d4f182="thatrunks"][b:2624d4f182]Oplossing is als volgt voor mensen die het bestand GTGINA.dll of een bestand die er op lijkt op hun pc hebben staan en dus niet kunnen inloggen via het welkomstscherm en/of snelle gebruikerswisseling kunnen gebruiken. En die dus de usb draadloze adapter ooit hebben geinstalleerd en/of niet meer in bezit hebben maar waarvan wel de drivers aanwezig van zijn. [/b:2624d4f182] Als Windows de draadloze usb adapter van LinkSys installeert met behulp van de bijgeleverde cd kom dit probleem tevoorschijn. De software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys wordt namelijk mee geïnstalleerd. Daarin zit namelijk het bestand GTGINA.dll (of anders) verwerkt (verward door Windows met het bestand MSGINA.dll wat ervoor zorgt dat het welkomstscherm aanmelden en snelle gebruikerswisseling werkt. En die worden dus uitgeschakeld door Windows omdat het bestand als het ware 'uit' word gezet (als je de draadloze usb adapter van LinkSys volledig vanaf de CD-ROM installeert) en die van GTGINA (of anders) aan wordt gezet) [b:2624d4f182]Verwijder eerst drivers/software van Compact USB wireless adapter [/b:2624d4f182]in het software scherm of iets wat er op lijkt ALS je dat in het software scherm te vinden hoeft niet per sé. [b:2624d4f182]Herstart indien dat gevraagd wordt![/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Zoek[/b:2624d4f182] de sleutel hieronder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GinaDLL [b:2624d4f182]Verwijder hem.[/b:2624d4f182] Herstart! [b:2624d4f182]Probleem opgelost![/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Oplossing is als volgt voor mensen die een LinkSys draadloze USB adapter hebben.[/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]ZORG[/b:2624d4f182] dat je de drivers van de website van LinkSys heb gedownload zoniet zie klik hieronder! [url]http://www.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_CASupport_C2&childpagename=US%2FLayout&cid=1166859919492&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=1949240888B34&displaypage=download#versiondetail[/url] Verwijder je usb draadloze adapter verwijder daarna de software/stuurprogramma. Herstart! Als het probleem nog steeds blijft verwijder dan deze register sleutel. [b:2624d4f182]Ga naar Start > Uitvoeren > regedit.exe[/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Zoek de sleutel hieronder[/b:2624d4f182] HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\GinaDLL [b:2624d4f182]Verwijder hem.[/b:2624d4f182] Herstart! [b:2624d4f182]Pak dan de drivers uit die je hebt gedownload![/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Zet je LinkSys usb adapter erin en kies ervoor om je eigen drivers te installeren.[/b:2624d4f182] [b:2624d4f182]Kies voor diskette[/b:2624d4f182] en zoek de map waar je de drivers hebt uitgepakt op je harde schijf. [b:2624d4f182]Kies voor de map Drivers. En open rt73.inf (of anders).[/b:2624d4f182] Windows installeert de draadloze usb adapter van LinkSys. Zonder de software om draadloze netwerken te zoeken van LinkSys. Gebruik vervolgens de Windows Wireless Zero Configuration om te verbinden met draadloze netwerken ;)! Hopelijk helpt dit! Suc6![/quote:2624d4f182] Dank je wel voor je tip, maar het heeft niet gewerkt. In mijn register vond ik geen ......\winlogon\ginadll, wel ..winlogon\autorunsdisabled\ginadll REG_SZ gtgina.dll die heb ik dan maar verwijderd. Ook stond daar; uihost Via 'zoeken' vond ik geen andere ginadll. Het downloaden van drivers is me ook niet gelukt. Ik kwam wel op de site en kon ook model WUSB54GC intikken en versie 1, maar ik kon met geen mogelijkheid dowloaden. Vreemd maar waar. Ik heb verschillende keren opnieuw gestart en paar keer vinkje aangebracht en verwijderd bij 'manier waarop gebruikers zich aan-afmelden', doch deze geven verandering in aanmelden. Ik ga nu de aanwijzingen van het andere forumlid nog eens uitproberen. Dank Timo Gruijters
  • [quote:6b63ab2329="Rosturp"] Hierbij dan de tip, mocht je iets niet begrijpen, plaats een steekwoord(en), in dit geval de registersleutel in [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=HKEY_LOCAL_MACHINE%5CSOFTWARE%5CMicrosoft%5CWindows+NT%5CCurrentVersion%5CWinlogon%5CSpecialAccounts%5CUserList&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3Dlang_nl]Google nl[/url] Allicht dat je dan NL-uitleg krijgt. [/quote:6b63ab2329] Nu, dat heb ik gedaan en ik ben zoveel gebruikers methetzelfde probleem tegengekomen en bijna niemand die het kon oplossen!! Intussen was ik met mijn pc naar de pcleverancier Paradigit in Maastricht gegaan en.... die beweerden dat ik de usbsoftware mogelijk verkeerd installeerde (..) Ook mijn mededeling, dat de veilige modus met prompt de foutmelding gaf'beschadigde hal.dll' deed hem er zeker van zijn mij te adviseren windows opnieuw te installeren en daarna de usb software. Ik installeerde wel windows opnieuw maar niet meer de usbsoftware. Dat werkt gewoon niet, althans niet zonder verlies welkomstscherm. De corrupte hal.dll was ook weer aanwezig. Daarover vond ik iets vaags bij MS support [quote:6b63ab2329="Rosturp"] Controleer nu eerst eens in de Windows verkenner of de accounts nog wel aanwezig zijn >> [/quote:6b63ab2329] Ja die zijn aanwezig [quote:6b63ab2329="Rosturp"] Neem desnoods even internet los bij die laatste handeling, want veel programma’s, zo ook beveiliging, starten niet op. [/quote:6b63ab2329] Hoe kan ik internet los nemen? [quote:6b63ab2329="Rosturp"] Doe ondertussen ook de nodige scans op malware, want ik begin toch die richting uit te denken. pandasoftware windowsecurity Verstandig is om vooraf je Internet browser op te schonen (Temp-bestanden / geschiedenis / cookies) Zeker die laatste kan bij een on-line scan veel meldingen opleveren, terwijl het risico veelal te verwaarlozen is. Gebruik eventueel ccleaner voor het opschonen. Volgende stap zou een HijackThislog zijn in het forum [/quote:6b63ab2329] Allen uitgevoerd. Probleem is dus wel opgelost, de schermen zijn terug, maar het draadloos netwerk is nog niet geinstalleerd. Ik hoorde dat een kaart geen en de stick wel de problemen geeft. Hartelijk dank voor de hulp Timo Gruijters

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.