Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

problemen met massaopslag in windows.

henk r
6 antwoorden
  • hallo,
    ik ben al uren bezig maar ik weet het niet meer,ik sluit mijn cardreader op windows xp aan,of mijn mp3 speler,en elke keer zegt windows:onbekend apparaat,sluit het apparaat nogmaals aan,lukt het niet dan dient het apparaat vervangen te worden.

    nou zijn de beide apparaten prima,op een andere computer is er geen vuiltje aan de lucht.

    maar een oplossing,heb ik nog niet kunnen vinden,zeer irritant,hopelijk weet iemand waar dit in zit? :cry:
  • USB poort niet goed meer?
  • Probeer de PC eens op te starten met bijv. een Knoppix live CD. Sluit wel eerst je massaopslag apparaat aan op de PC. Daarmee sluit je Windows uit. Doet hij het dan ook niet, dan is het een hardware probleem.

    Wordt hij tijdens het opstarten wel herkent via Knoppix??
    Dan ligt het aan Windows en zou ik de USB drivers eens verversen. Als laatste redmiddel zou ik dan een nieuwe installatie overwegen.

    Info over Knoppix : http://www.knoppix.nl/
  • tja,ik heb de knoppixcd gebruikt,er wordt geen cardreader of mp3 speler herkent.
    voor de zekerheid,toch nog nog maar geprobeerd op een andere computer,gelijk toen ik de cardreader erin stak herkenning,en geen problemen.

    op verschillende usb poorten in de computer gewisselt,geen resultaat.
    het vreemde,mijn usb muis,aangesloten op willekeurig welke usb poort,geen probleem.

    ik had ergens gelezen op internet,dat op xp servicepack 2,een bestandje usbdrivers moesten staan,dus vanmiddag servicepack 2 er maar eens opnieuw opgezet,geen resultaat.
  • Een hardware gerelateerd probleem dus!

    Heb je de PC al open gemaakt om de USB kabels op het moederboard e.d. te controleren?
    Misschien een defect op het moederboard en valt het nog onder de garantie?
  • nee,dat heb ik nog niet gedaan,maar dat wordt,zodra ik weer moed en zin verzamelt heb de volgende stap.
    ik laat nog van mij horen,met het goede of het slechte nieuws!

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.