Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Vista Prijzenslag

jolo
8 antwoorden
  • Primeur bij Microsoft

    http://clickxmagazine.zdnet.be/magazines.cfm?id=81188

    Heeft men overschot ?
  • Nee; ze proberen ons gewoon over te halen om die zooi toch te kopen! :roll:
  • Maar het nadeel van het verlagen van de winkel versie Vista is, dat alleen degene die hun XP- of Linux PC's nog niet hebben geüpgraded naar Vista daar voordeel aan hebben. Ikzelf heb dus (13 maanden geleden) voor de Vista upgrade Ultimate winkel versie (hoofd-pc) te veel voor betaald. Nu zou je voor dat zelfde geld de volledige Vista Ultimate winkel versie kunnen aanschaffen.
  • ja, zo kan je altijd doorgaan. prijsverlagingen komen er altijd, en er zijn altijd wel mensen die er "teveel" voor betaald hebben. Maarja, zo zo is het nou eenmaal!
  • [quote:d2c5c7124d="kingtim"]prijsverlagingen komen er altijd, en er zijn altijd wel mensen die er "teveel" voor betaald hebben. [/quote:d2c5c7124d] Voor hardware lijkt dat gebruikelijk te zijn. Echter zo ver ik me herinner is dit nog nooit gebeurd voor Microsoft Windows winkel versie licenties.
  • Blijkbaar is de marge zo groot voor vista dat ze er zoveel af kunnen halen, wel redelijk belachtelijk dan eigenlijk dat je er eerst wel zoveel voor moest betalen…
  • [quote:2e5729ac13="Drewster"]Blijkbaar is de marge zo groot voor vista dat ze er zoveel af kunnen halen, wel redelijk belachtelijk dan eigenlijk dat je er eerst wel zoveel voor moest betalen…[/quote:2e5729ac13]

    Dit is echt de normaalste zaak van de wereld, ze hebben er zelfs een mooie term voor, de markt afromen. Een nieuw product word duur in de markt gezet, zodat mensen met geld eerst flink betalen en als de verkoop begint te dalen verlaag je de prijs, dan gaan andere mensen je spullen kopen en dit herhaal je een paar keer totdat het niet meer winstgevend is. Dit gebeurt bij heel veel "trend" gevoelige producten, van elektronica en auto's tot kleding.
  • Dan Maar XP, t'is een blijvertje

    http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMF04042008_077

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.