Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Geen verbinding met iTunes store

Anoniem
Maarten60
2 antwoorden
  • Goedendag,
    ik probeer met mij iTunes 8 een verbinding te maken met de iTunes store en dit lukt niet. Ik kan de volgende diagnostics maken.
    [list:8cdaeb9638]
    Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (Build 2600)
    System Manufacturer System Name
    iTunes 8.0.1.11
    QuickTime 7.5.5
    FairPlay 1.0.15
    Cd-stuurprogramma 2.0.7.5
    Cd-stuurprogramma-DLL 2.1.1.1
    Apple Mobile Device 2.1.1.13
    Bonjour 1.0.5.11 (118.5)

    iTunes-serienummer 4B7421DDC3703B40

    Huidige gebruiker is een beheerder.
    De huidige lokale datum en tijd zijn 2008-10-28 22:48:09.
    De veilige modus van iTunes is niet actief.

    Videoweergave-informatie

    NVIDIA GeForce FX 5200


    **** Informatie over externe plugins ****

    Naam plugin: Last.fm AudioScrobbler
    Plugin geladen: Ja
    Versie plugin: 0.0.2
    Versie pluginbestand: 3.0.2.0
    Pad naar plugin: C:\Program Files\iTunes\Plug-ins\itw_scrobbler.dll

    **** Tests netwerkverbindingen ****

    Informatie over netwerkadapter

    Adapternaam: {AB9FB476-D4C8-426F-8A6E-BE1D98C06BB3}
    Beschrijving: Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet - Packet Scheduler Miniport
    IP-adres: 192.168.2.20
    Subnetmasker: 255.255.255.0
    Standaardgateway: 192.168.2.1
    DHCP ingeschakeld: Ja
    DHCP-server: 192.168.2.1
    Lease verkregen: Tue Oct 28 22:33:44 2008

    Lease vervalt: Tue Nov 04 22:33:44 2008

    DNS-servers: 192.168.2.1
    192.168.2.1

    Actieve verbinding: LAN Connection
    Verbonden: Ja
    Online: Ja
    Gebruikt modem: Nee
    Gebruikt LAN: Ja
    Gebruikt proxy: Nee
    SSL 3.0-ondersteuning: Actief
    TLS 1.0-ondersteuning: Actief

    Informatie over de firewall

    Windows-firewall is uitgeschakeld.

    Verbinding met Apple website is geslaagd.
    Verbinding met iTunes Store is mislukt.
    Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.
    Beveiligde verbinding met iTunes Store is mislukt.
    Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan.
    Beveiligde verbinding met de iPhone-activatieserver is geslaagd.
    iTunes heeft de iTunes Store nog geen enkele keer benaderd.

    [/list:u:8cdaeb9638]
    Kan iemand mij helpen of naar een goed apple/iPod forum verwijzen.
    Dank,
    Maarten
  • Firewall?
    Kan ook iets met port forwarding te maken hebben.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.