Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Problemen blue screen

Anoniem
cami
33 antwoorden
  • Hallo deskundigen,

    Ik wordt met mijn nieuwe systeem regelmatig met onderstaand probleem geconfronteerd. Steeds kreeg ik onverwacht een blauw scherm met de onderstaande melding en pc sloot zich dan. Ik heb windows enz. vervolgens geheel opnieuwe geinstalleerd. Mijn hoop was goed, hij werkte een aantal dagen naar wens. Nu echter heb ik weer 2x het probleem gehad. Het deed zich voor toen ik via het rode kruisje een software programma afsloot. Heel even het blauwe scherm en toen startte hij opnieuw op.
    Kan iemand mij een hint geven wat het kan zijn?

    Met vriendelijke groet, Carl


    Probleem met handtekening
    Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
    Landinstelling-id: 1043

    Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
    Mini122908-01.dmp
    sysdata.xml
    Version.txt

    Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
    Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

    Extra informatie over het probleem
    BCCode: a
    BCP1: BAFFFFFC
    BCP2: 00000002
    BCP3: 00000000
    BCP4: 8227984C
    OS Version: 6_0_6001
    Service Pack: 1_0
    Product: 768_1
    Servergegevens: 9fdd119a-3b6f-48df-b0dc-659217148cac
  • Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je vaak een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer.

    Ook in te stellen, bij een opstart, door F5 of F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen".

    De foutcode in die BSOD is handiger, ook kun je in de logboeken kijken welk bestand of bestanden het probleem veroorzaken.

    Ook een opgave van de hardware en het OS zou kunnen helpen.
    Zo te zien Vista SP1, maar toch.
  • Dank al;vast voor je reactie Pier. In het begin kon ik de volledige melding op het blauwe scherm wel lezen. Dat was een heel verhaal. Moet ik het overschrijven? Want printen of zxo kan niet.
    Ik heb inderdaad Windows vista home premium sp1.
  • Het gaat hem vooral hier om:

    [img:4f1293fff3]http://i40.tinypic.com/nq9r9d.jpg[/img:4f1293fff3]

    Wat staat er daar bij jou : 0x000….. ??
  • Op het moment heb ik het probleem al uren niet, maar zodra het zich voordoet laat ik weten wat er bij mij op het blauwe scherm staat.
  • ok, we zien wel
  • Het probleem heeft zich weer voorgedaan. Het is even snel lezen geweest, maar hij geeft aan: 0X00000000A

    Hopelijk kun je er wat mee.
  • microsoft
    google's resultaten
    pcpreview
  • Dank je. Ik heb even snel gekeken op de links en zie daar dat het zich voornamelijk voordoet bij Windows XP en/of een oud systeem.
  • Maakt voor die foutmelding niet uit hoor.

    Maare, welke hardware wordt er gebruikt?
    Heb je er 4 gig. ram inzitten?
  • Ja, ik heb 4 gig. ram er in zitten. Hardware gebruik ik een Epson 2450 scanner (nieuwe driver gedownload), een Canon 5200 printer (ook nieuwe driver) en intern 2x brander Optiarc 7201S.
    Dat zou toch geen prblemen moeten kunnen geven? Hij is zojuist weer uitgeslagen. Kan niet aangeven op welk soort moment hij dat doet.
    Waardeloos hoor
  • Met hardware bedoele ik het merk en type moederbord, harde schijven en geheugen.

    Haal er eens 2 reepjes geheugen uit en wissel die eventueel om.
    Kijk ook bij de info over het geheugen bij de geheugenfabrikant welk voltage die nodig heeft en kijk in de bios of die daar ook op staat.

    Dit zou bij de install kunnen gebeuren maar misschien helpt het.
    http://support.microsoft.com/kb/929777/nl

    Mocht dat ook niet werken begin met een geheugentest per reepje geheugen.
    http://www.memtest.org/#downiso
  • Hallo,

    Onderstaande vraag heb ik ook gesteld op het forum van Hijachthis.nl. Omdat ik al eerder hier mijn probleem heb aangegeven, ook hier mijn vragen.

    Ik heb sinds eind november een nieuwe pc van Paradigit. Daarmee heb ik nogal wat problemen. Hij is al 2 weken weggeweest omdat de brander niet werkte en na terugkomst en opnieuw installeren werd ik verrast met baluwe schermen. Recovery gedaan, echter met weinig succes. In overleg met Paradigit weer schone installatie en daarna 1 voor 1 de software erop. Hierbij lijstje van software en wanneer erop gezet:
    1. Zondag 4 Januari 2009 11.30 uur
    Schone installatie, duur 2 uur.
    Na 2 uur 12 windows updates
    Sysprep werd uitgevoerd.
    1.1. 14.00 uur 120 dpi ingesteld
    1.2. Adobe geupdate
    1.3. Itunes geïnstalleerd (Vista versie)
    2. Maandag 5 Januari 2009
    2.1. Office Enterprise 2007 geinstalleerd
    2.2. Outlook ingesteld
    2.3. Panda geïnstalleerd
    3. Dinsdag 6 Januari 2009
    3.1 Printer aangesloten, driver voor Vista van internet.
    3.2 Easy Fotoprint 3.6.1
    3.3 CD-Labelprint
    4. Donderdag 8 Januari 2009
    4.1. Epson scanner aangesloten
    4.2. Update driver Epson van Epson-site
    5. Vrijdag 9 Januari 2009
    5.1. Aldfear geïnstalleerd
    5.2. Java geïnstalleerd
    6. Zaterdag 10 Januari 2009
    6.1. Magix Photomaker 2008 geinstalleerd.
    7. Maandag 12 Januari 2009
    7.1. CloneDVD en AnyDVD geïnstalleerd (officiële versie)
    8. Dinsdag 13 januari 2009
    8.1. Hattrick Organizer gedownload
    8.2. Na installatie blauw scherm.
    8.3. Hattrick Organizer gedeleted. Bij anderen met Vista werkt hij perfect.
    9. Woensdag 14 Januari 2009
    9.1. Om onverklaarbare redenen in de avond blauw scherm code: 0x00000004E
    10. Donderdag 15 Januari 2009
    10.1. Microsoft Trainsimulator geïnstalleerd.
    10.2. Meteen na setup klikken blauw scherm, code:0x0000000A
    10.3. Na opstarten opnieuw geïnstalleerd.
    11. Vrijdag 16 Januari 2009
    11.1 Bij afsluiten blauw scherm, code:0x00000004E
    12. Zaterdag 17 Januari 2009
    12.1 Idem vrijdag
    13. Maandag 19 Januari 2009
    13.1 Spontaan een keer blauw scherm.

    Heb volgens aanwijzing op jullie site alle scans gedaan, geen problemen gevonden.
    Hierbij ook de melding van het laatste probleem:
    Probleem met handtekening
    Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
    Landinstelling-id: 1043

    Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)
    Mini011909-01.dmp
    sysdata.xml
    Version.txt

    Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
    Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

    Extra informatie over het probleem
    BCCode: a
    BCP1: BABFFFFC
    BCP2: 00000002
    BCP3: 00000000
    BCP4: 81E4384C
    OS Version: 6_0_6001
    Service Pack: 1_0
    Product: 768_1
    Servergegevens: 8d3cae6e-7f1f-4cfb-ad51-665bcb7647b1

    Hierbij mijn logje van Hijack. Wille jullie eens kijken of er een probleem te vinden is?
    Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
    Scan saved at 14:25:29, on 19-1-2009
    Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
    MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18000)
    Boot mode: Normal

    Running processes:
    C:\Windows\system32\Dwm.exe
    C:\Windows\system32\taskeng.exe
    C:\Windows\Explorer.EXE
    C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
    C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
    C:\Windows\System32\rundll32.exe
    C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
    C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
    C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
    C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
    C:\Program Files\Windows Media Player\wmpnscfg.exe
    C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
    C:\Windows\ehome\ehtray.exe
    C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVDtray.exe
    C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
    C:\Windows\ehome\ehmsas.exe
    C:\Windows\system32\wercon.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\IEUser.exe
    C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
    C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbarUser.exe
    C:\Program Files\Uniblue\RegistryBooster\RegistryBooster.exe
    C:\Windows\system32\conime.exe
    C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.exe
    C:\PROGRA~1\Java\jre6\bin\jp2launcher.exe
    C:\Program Files\Java\jre6\bin\java.exe
    C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
    C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.startpagina.nl/
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.myheritage.com
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
    R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
    R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
    R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
    O1 - Hosts: ::1 localhost
    O2 - BHO: Adobe PDF Reader Help bij koppelingen - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
    O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
    O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
    O2 - BHO: Java™ Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
    O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
    O2 - BHO: Google Toolbar Notifier BHO - {AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D} - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.0.926.3450\swg.dll
    O2 - BHO: Google Dictionary Compression sdch - {C84D72FE-E17D-4195-BB24-76C02E2E7C4E} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\Component\fastsearch_219B3E1547538286.dll
    O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
    O3 - Toolbar: &Google Toolbar - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - C:\Program Files\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar.dll
    O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
    O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
    O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32
    vsvc.dll,nvsvcStart
    O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
    O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
    O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
    O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\APVXDWIN.EXE" /s
    O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\Inicio.exe"
    O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
    O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
    O4 - HKCU\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter
    O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\GoogleToolbarNotifier.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [ehTray.exe] C:\Windows\ehome\ehTray.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [AnyDVD] C:\Program Files\SlySoft\AnyDVD\AnyDVDtray.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [Uniblue RegistryBooster 2009] c:\program files\uniblue\registrybooster\StartRegistryBooster.exe
    O4 - HKCU\..\Run: [SpybotSD TeaTimer] C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\TeaTimer.exe
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOCAL SERVICE')
    O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETWORK SERVICE')
    O4 - Startup: OneNote 2007 Schermopname en Snel starten.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\ONENOTEM.EXE
    O8 - Extra context menu item: E&xporteren naar Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
    O9 - Extra button: Verzenden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Verz&enden naar OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
    O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
    O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
    O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search && Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
    O13 - Gopher Prefix:
    O16 - DPF: {6218F7B5-0D3A-48BA-AE4C-49DCFA63D400} (CSEQueryObject Object) - http://www.myheritage.nl/Genoogle/Components/ActiveX/SearchEngineQuery.dll
    O16 - DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} (Java Runtime Environment 1.6.0) - http://dl8-cdn-01.sun.com/s/ESD5/JSCDL/jre/6u11-b90/jinstall-6u11-windows-i586-jc.cab?e=1231534486334&h=1a4a27c84d7f34c317dbc3605ba156cc/&filename=jinstall-6u11-windows-i586-jc.cab
    O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
    O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
    O23 - Service: Mobiel Apple apparaat (Apple Mobile Device) - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
    O23 - Service: Bonjour-service (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
    O23 - Service: Firebird Server - MAGIX Instance (FirebirdServerMAGIXInstance) - MAGIX® - C:\Program Files\MAGIX\Common\Database\bin\fbserver.exe
    O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
    O23 - Service: iPod-service (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
    O23 - Service: Nero BackItUp Scheduler 3 - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero8\Nero BackItUp\NBService.exe
    O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Nero\Lib\NMIndexingService.exe
    O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32
    vvsvc.exe
    O23 - Service: Panda Software Controller - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\PsCtrls.exe
    O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\PavFnSvr.exe
    O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Common Files\Panda Security\PavShld\pavprsrv.exe
    O23 - Service: Panda On-Access Anti-Malware Service (PAVSRV) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\pavsrvx86.exe
    O23 - Service: PLFlash DeviceIoControl Service - Prolific Technology Inc. - C:\Windows\system32\IoctlSvc.exe
    O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Security S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\PsImSvc.exe
    O23 - Service: Panda PSK service (PskSvcRetail) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\PskSvc.exe
    O23 - Service: Panda TPSrv (TPSrv) - Panda Security, S.L. - C:\Program Files\Panda Security\Panda Antivirus Pro 2009\TPSrv.exe
    O23 - Service: UPnPService - Magix AG - C:\Program Files\Common Files\MAGIX Shared\UPnPService\UPnPService.exe


    End of file - 9627 bytes

    Bij voorbaat mijn dank.

    Carl

  • Probeer de minidump files eens te debuggen. Daarin wordt vaak naar een driver gewezen die mogelijk de oorzaak is van de problemen.

    Download Windebug en de bijbehorende symbols (als je Vista bijv SP1 gebruikt, kies dan voor de symbols pakket die geschikt zijn voor jouw besturingssysteem):
    http://www.microsoft.com/whdc/DevTools/Debugging/default.mspx

    Beide installeren en in Windebug dan nadat je de map met geinstalleerde symbols ingevoerd heb, al je minidumps analyseren. Kijk eens wat daar uit komt.
  • Hoi, dank voor het advies. Maar kan er niet best uitkomen wat ik precies moet doen en voordat ik fouten maak zou ik graag weten hoe precies. Op de sitelink kan ik niet vinden wat voor mij moet gelden.
    Vergeef me mijn onwetentheid.
  • Welke Vista versie heb je?
  • Ik heb Vista Home Premium service pack 1.
    Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6700 2,66 Ghz
    RAM geheugen: 4Gb
    32 bits besturingssysteem

    Heb je hier iets aan?
  • Ja. Download deze Debug versie: http://msdl.microsoft.com/download/symbols/debuggers/dbg_x86_6.10.3.233.msi en deze symbols:
    http://msdl.microsoft.com/download/symbols/packages/Windows2008/Windows_Longhorn.6001.080118-1840.x86fre.Symbols.exe en installeer ze.

    Open daarna Windows Debug (Start, Programma's, Debugging Tools for Windows, Windbg.

    Geef bij File, Symbol File Path de map op waar de symbols geinstalleerd zijn. Standaard is dat C:\symbols
    Ga daarna na File, Save Workspace.

    Open dan één voor één de minidumpfiles in File, Open Crashdump en ga naar de map waar de minidumps opgeslagen zijn. In Vista weet ik niet precies welke map het is, zoek anders even naar 'Mini122908-01.dmp' op jouw computer. Je krijgt dan de vraag 'to save base workspace information'. Klik dan Nee.

    Als je dan een minidump hebt geanalyseerd, klik op Edit, Write Windows text to File en post de inhoud van die bestanden hier op dit forum. Doe dit voor alle minidumps.

    Succes.

    Meer info: http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=35246
  • Dank, ben bezig. Kost wel een middagje, maar dan heb je ook wat he? Snap niet dat er zulke problemen kunnen ontstaan bij een nieuw systeem, maar ben wel blij dat ik er mee geholpen wordt. De Paradigit mensen heb ik niet veel aan.
  • Ben druk bezig en loop toch tegen een probleem op. Het gaat goed tot Open crash dump. De minidumps kan ik vinden, staat in C:/Windows/minidumps. Daar gaat echter de zaak fout. Ik kan de minidumps aanklikken, maar krijg mededeling dat ik niet bevoegd ben. Ik heb echter wel degelijk administrator rechten op mijn pc. Doe ik iets niet goed?

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.