Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Outlook werkt niet meer

None
3 antwoorden
  • Probleem om knettergek van te worden. Plotseling krijg ik de melding: Outlook werkt niet meer. Systeemherstel helpt niet. Analyse en configuratie helpt niet. Maar als ik me aanmeld met een andere account (ik werk met Vista), dan werkt Outlook wel gewoon en haalt de mail die bij die account hoort gewoon binnen. terug naar mijn eigen account, blijft het probleem bestaan.
    Wie weet raad?

    N.B.: Ik heb Avast als virusscanner en die werkt al jaren probleemloos (ook met Vista). Bij de eerste foutmelding stond een berichtje dat de invoegtoepassing Avast een probleem zou geven. Uitschakelen van Avast leidt echter niet tot het starten van Outlook en Avast draait ook bij de account die het wel doet onder Outlook. Ra ra?
  • Al eens opnieuw geïnstalleerd ?
    Dat werkt meestal ook goed.

    Cheers,
    - Wickedd
  • Hoi.
    Het klinkt als een corrupt profiel omdat je heel duidelijk aangeeft dat je dit probleem alleen ondervindt als je onder je eigen account inlogt en niet op een ander account.

    ga daarom als volgt te werk:

    Start je computer opnieuw op en log in op een account waar het wel werkt en je administrator rechten hebt. open je verkenner of deze computer en brows naar c:/gebruikers of als het engels is c:/users daar zie je de naam staan van je gebruikers account waar je problemen hebt. Dit is een profiel dat geladen wordt met alle instellingen. Ik kan je alleen de data laten weggooien van Outlook, maar om te voorkomen dat je toch problemen blijft houden ga ik je nu alleen uitleggen hoe je een nieuw profiel kan aanmaken. klik rechtermuisknop op je profiel en hernoem deze naar (naam)2. dus die 2 zet je erachter. Wat er nu gaat gebeuren is dat je nu weer kan uitloggen van je computer en opnieuw kan aanmelden op je eigen account waar outlook niet werkte. Het kan zijn als je heel veel opgelsagen hebt in mijn documenten dat je in je nieuwe profiel alle instellingen en bestanden niet meer zien kan. Deze bestanden kan je vinden waar je het hernoemt hebt. dus als je nu naar c:/gebruikers gaat zie je een nieuw profiel staan met je naam en een ander profiel met naam2. in naam 2 staat mijn documenten waar je alles kan selecteren wat je wil hebben en kan plakken in je huidige mijn documenten map. Ik hoop dat je het begrijpt wat je doen moet.

    gr. Oscar succes

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.