Vraag & Antwoord

OS Windows

ACER0988784 Klaar voor betaling‏??

14 antwoorden
  • Beste mensen, Zojuist kreeg ik een mail waar ik wat jeuk van krijg. Heb zo'n 2 maanden geleden Windows 7 besteld, ging wat vreemd. Pas nu krijg ik dit mailtje: ACER0988784 Klaar voor betaling‏ Van: systemauto@mmedia.mis.com.sg Verzonden: dinsdag 12 januari 2010 13:31:14 Aan: corneverboom@hotmail.com "Geachte Corné Verboom Hierbij laten wij u weten dat u tot betaling kunt overgaan. Verzend- en transportkosten: EUR ¤24.90 ----------------------------------------------------- Totale kosten: EUR ¤24.90 ----------------------------------------------------- De kosten die uw bank voor de bankoverschrijving zal rekenen, zijn hierbij niet inbegrepen. Uw bank zal deze kosten direct bij u in rekening brengen en de kosten variëren per bank. Rekening informatie voor de telegrafische transfer: Referentienummer: ACER0988784 Naam: Raiffeisen Bank a.s Brno Branch, Janska 1/3 60200 Brno, Czech Republic Rekeningnr.: 4266934001/5500 IBAN Nr: CZ64 5500 0000 0042 6693 4001 Swift Code: RZBCCZPP EU ----- Belangrijk: Geef op het formulier voor de telegrafische transfer aan dat alle opgelopen overschrijvingskosten bij de bank door u gedeeld zullen worden. *** Dit is een automatisch gegenereerde e-mail, gelieve hier niet op te antwoorden *** " Het roept vraagtekens bij me op want het is al zo lang geleden, bank in Czech Republic?? Is dit te vertrouwen? Wat moet ik ermee? Alvast dank! Groeten, Corné
  • Tenzij je de laptop in tsjechië gekocht hebt, zou ik hier zelf niet op ingaan. Op zich is het overigens wel een vrij normale prijs voor een nageleverde windows 7 upgrade.
  • Geen idee waar mij Acer PC vandaan komt. Heb 'm in ieder geval bij CentralPoint besteld... Vreemd verhaal... Iemand anders ervaring met dit verhaal?
  • Zou het kunnen zijn, dat centralpoint aan parallel-import doet? Al met centralpoint overlegd?
  • Ik ben het met Gerben eens.Contact opnemen met Central Point.Ik zou in ieder geval nog niks overmaken.Op het adres in de mail staat wel een software-firma geregistreerd.Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met Acer.Blijft natuurlijk een eigenaardige manier van product-support.
  • Hallo, Ik heb hetzelfde probleem als corne, dat ik geld moet over maken naar Tsjechie met een telegrafische transfer. Wat is nu het beste om te doen? Geld overmaken naar Tsjechie?
  • Eerst overleggen met de leverancier.
  • [quote:8785984ee7="corneverboom"]Beste mensen, Zojuist kreeg ik een mail waar ik wat jeuk van krijg. Heb zo'n 2 maanden geleden Windows 7 besteld, ging wat vreemd. Hierbij laten wij u weten dat u tot betaling kunt overgaan. Verzend- en transportkosten: EUR ¤24.90 Groeten, Corné[/quote:8785984ee7] Ik heb vandaag precies dezelfde mail gehad nadat ik op 1/12 de bestelling gedaan heb. In de confirmatie mail van 1/12 stond ook te lezen: [quote:8785984ee7]Onze bankgegevens, die u nodig hebt voor de telegrafische transfer, zult u ontvangen in een aparte e-mail[/quote:8785984ee7] Het bedrag is juist, het bestelnummer van toen wordt in de mail van nu ook herhaald. En het mail adres van de confirmatie mail was toen ook systemauto@mmedia.mis.com.sg hetzelfde mail adres als van de mail die ik vandaag heb ontvangen. Ik heb de betaling gedaan en zal me direct melden als ik de upgrade cd binnen heb. Greetz, Marciemarc
  • @marciemarc: Ik hoor het inderdaad graag wanneer je meer nieuws hebt. Als het allemaal oké is, vind ik het alsnog een rare gang van zaken.. toch? Grtz, Corné
  • @iedereen. Ik kan hierbij absoluut bevestigen dat Centralpoint.nl GEEN parallel import doet van welk merk dan ook. Wij leveren de originele Acer producten vanuit nederland met nederlandse garantie, wij zijn Authorised Acer dealer en dienen ons aan de voorwaarden te houden, wat we ook doen. In dit geval heeft Acer ervoor gekozen om alle Windows 7 updates centraal uit te leveren vanuit hun service center in tsjechië. Hierin heeft Centralpoint.nl geen invloed, wel kan een ieder uiteraard altijd contact met ons opnemen voor vragen of onduidelijkheden. Marcel Joosten Sales Manager van Centralpoint.nl
  • Dank Centralpoint voor de reactie. Conclusie van je reactie is dus dat het GEEN spam is en we met een gerust hart het bedrag kunnen overmaken? Grtz, Corné Verboom
  • Dit is nou een reactie van een bedrijf dat zijn zaakjes op orde heeft.Klasse CentralPoint ook vanwege de snelle reactie.Gezien de vele klachten betreffende Acer zouden ze daar een voorbeeld aan kunnen nemen.
  • Zojuist een mail gekregen van Acer: --- Van: Marcel Joosten | www.centralpoint.nl (Marcel@centralpoint.nl) Verzonden: woensdag 13 januari 2010 19:01:28 Aan: corneverboom@hotmail.com Alles klopt, Acer heeft een contract hiervoor met Mentor Media en die zit in Tsjechië. Met vriendelijke groet, Marcel Joosten | Central Point Europe B.V. --- Ga dus het bedrag morgen overmaken en hopelijk snel W7 in huis! Groeten, Corné
  • Ben blij dat alles in orde is.Mentor Media was inderdaad de software-firma die op het fysieke adres geregistreerd stond.

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.