Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Windows 7 valt steeds uit: Foutmelding

bsa100
3 antwoorden
  • Computer valt steeds om de haverklap uit. Soms dagen geen problemen, en soms dagen wel 5 keer per dag. De foutmeldingen verschilden nog wel eens, maar de laatste tijd komt alleen deze steeds weer terug.

    Ik heb mijn computer steeds gescand met verschillende antivirus programma's zoals Antivir Premium en Norton 360. Beiden konden niets vinden.

    Dit probleem doet zich een heel enkele keer ook voor op mijn andere computer, alleen in veel mindere mate (een of twee keer per maand). terwijl dit bijna om de dag meerdere keren plaatsvindt.

    Dit is de meest voorkomende foutmelding:
    [img:73c7630378]http://kenjirobbert.webs.com/Foto0499.jpg[/img:73c7630378]

    Weet iemand misschien wat er fout gaat en hoe ik dit kan oplossen ?
    Bij voorbaat dank!

    Mijn computer hardware besturingssysteem:
    Windows 7 Ultimate 32 Bit
    Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80 GHz
    RAM 3 GB
    NVIDEA GeForce 7300 SE/7200 GS

    De andere pc bezit Quad Core 8000 serie met ook Windows 7 Ultimate 32 Bit en 4 GB RAM
  • ik neem aan dat je ook al, al je drivers ge-update hebt?
  • [quote:8cbcefa3e0="tommelom"]ik neem aan dat je ook al, al je drivers ge-update hebt?[/quote:8cbcefa3e0]
    Jep, heb ik gedaan. Heb nu voor de zekerheid de Nvidea drivers los gedownload en geherinstalleerd. Even hopen dat dat werkt.

    Ik weet niet of iemand hier wat mee kan, maar bij het opstarten na zo'n uitval verschijnt deze melding:

    Probleemhandtekening:
    Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
    Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1
    Landinstelling-id: 1043

    Aanvullende informatie over dit probleem:
    BCCode: d1
    BCP1: 00000000
    BCP2: 0000000A
    BCP3: 00000008
    BCP4: 00000000
    OS Version: 6_1_7600
    Service Pack: 0_0
    Product: 256_1

    Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
    C:\Windows\Minidump\091110-18515-01.dmp
    C:\Users\…\AppData\Local\Temp\WER-48937-0.sysdata.xml

    Lees de onlineprivacyverklaring:
    http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

    Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
    C:\Windows\system32
    l-NL\erofflps.txt

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.