Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Beeldschermstuurprogramma & hinderlijk vastlopen.

ulrich
6 antwoorden
  • Hallo techneuten,

    Als a-techneut zoek ik hulp op dit forum. Één maand geleden heb ik een nieuwe PC aangeschaft. Nu begint hij echter kuren te krijgen.

    De problemen die ik nu tegenkom zijn:
    - tijdens MSN gaat het beeld regelmatig op zwart. Kort daarna hersteld hij weer met de mededeling dat mijn beeldschermstuurprogramma is vastgelopen. Dan werkt MSN niet meer, moet ik afmelden, opnieuw inloggen, erg hinderlijk.
    - dit is nu 2x gebeurd, mijn computer loopt vast. Hij reageert dan nergens meer op, en de enige manier om dit op te lossen is om de computer opnieuw op te starten. Dit heb ik eerder gehad bij een vorige computer, die toen na veel gezeur met de winkel vervangen is.

    Enfin, allemaal erg hinderlijk, maar ik maak me zorgen dat er iets ernstigers aan de hand is. Dit was een investering van 750 euro, en bovendien heb ik hem voor mijn werk nodig.

    Daarom heb ik jullie hulp nodig, als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, en alvast bedankt!
  • Geef dan eerst de benodigde info:
    Welk OS, hardware specificaties en bij welke programma's gebeurt t allemaal.
    Virus- en malwarevrij??
  • Windows 7

    Fabrikant: Hewlett-Packard
    Model: 6655nl
    Classificatie: 5
    Processor: AM Phenom™ II X6 10456T Processor 2.70 GHz
    Geïnstalleerd geheugen: 4,00 GB
    Type Systeem: 64 besturingssysteem

    Het gebeurt alleen bij MSN, raar genoeg.

    Ik heb Norton Antivirus, volgens dit programma ben ik virusvrij.
  • Als die computer net nieuw is, dan is de meest logische weg: terug naar de leverancier.
  • helemaal mee eens. terug brengen, want je hebt garantie.

    als het binnen 14 dagen is, heb je zelfs speciale garantie geloof ik. staat wel op je bon.
  • Als je er zelf aan gaat lopen "knutselen", zouden ze zich daar zelfs nog op kunnen beroepen, dus lekker niet doen.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.