Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

IE 9 wil niet opstarten

Stupendous Man
9 antwoorden
  • Ik heb IE 9 gedwonload en geinstalleerd. Als ik het icoon aankik op vanuit het menu start IE wil ostarten dan gebeurd er helemaal niets. Wat kan er aan de hand zijn. Andere programma,s werken wel gewoon.

    Als ik in Firefox de rendering omzet naar Explorer dan werkt dat ook niet correct. Ik denk dat er iets is misgegaan tijdens de installatie.
  • zoeken naar een speld in een hooiberg heeft weinig zin.
    netjes, via configuratiescherm/programmaas ie9 deïnstalleren, ccleaner de registerresten laten opruimen, de pc herstarten, en ie9 opnieuw downloaden en installeren.
  • Het vervelende is dat ik explorer niet terug kan vinden in het software menu. Ook met zoeken niet.
  • [quote:8b98ad25d0="gerben3"]Het vervelende is dat ik explorer niet terug kan vinden in het software menu. Ook met zoeken niet.

    [/quote:8b98ad25d0]Het verwijderen van IE9 wordt hier uitgelegd,
    onder "Internet Explorer verwijderen":
    http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/how-do-i-install-or-uninstall-internet-explorer-9

    Vervolgens kun je IE9 opnieuw installeren via Windows Update, het is niet meer nodig dat via de de IE9 downloadpagina te doen.
  • Je kan ook eens hier kijken wanneer je problemen blijft houden:
    http://support.microsoft.com/fixit/nl
  • [quote:fcc726c7e4="The Dragon"]Je kan ook eens hier kijken wanneer je problemen blijft houden:
    http://support.microsoft.com/fixit/nl

    [/quote:fcc726c7e4]Dragon, heb je zelf ook gekeken of daar iets te vinden is dat betrekking heeft op het probleem van Gerben?
    Ik vind er niets dat enige relatie lijkt te hebben met het genoemde probleem.

    Met de huidige informatie lijkt de tip van Derk vooralsnog het verstandigste, deïnstalleren en herinstalleren (en dat dan wellicht op de wijze waarnaar ik verwees in mijn vorige reactie).
  • Ik heb het systeem teruggezet naar een eerder herstelpunt. Heb nu weer gewoon IE 8.0 Dat werkt tenminste weer.

    Ik wacht wel tot de automatische update 9.0 aanbied.

    Bedankt voor het meedenken.
  • [quote:9d64f9822b="gerben3"]Ik heb het systeem teruggezet naar een eerder herstelpunt. Heb nu weer gewoon IE 8.0 Dat werkt tenminste weer.

    [/quote:9d64f9822b]Ha, mooi, Gerben.
    En ja, inderdaad, het terugzetten van een herstelpunt was natuurlijk ook een mogelijkheid.

    [quote:9d64f9822b="gerben3"]Ik wacht wel tot de automatische update 9.0 aanbied.

    [/quote:9d64f9822b]Ook nu wordt IE9 al aangeboden via Windows Update, hoor, in ieder geval wanneer je d.m.v. Windows Update zoekt naar updates.

    Vermoedelijk wordt IE9 aangeboden voor installatie wanneer je bij instellingen aangevinkt hebt staan "Aanbevolen updates op dezelfde manier ontvangen als belangrijke updates".
    Heb je dat niet ingeschakeld staan, dan moet je na het vinden van IE9 via Windows Update wellicht nog even een vinkje zetten bij de aangeboden IE9 om die te installeren.
  • [quote:85f63b8a9a="Stupendous Man"][quote:85f63b8a9a="The Dragon"]Je kan ook eens hier kijken wanneer je problemen blijft houden:
    http://support.microsoft.com/fixit/nl

    [/quote:85f63b8a9a]Dragon, heb je zelf ook gekeken of daar iets te vinden is dat betrekking heeft op het probleem van Gerben?
    Ik vind er niets dat enige relatie lijkt te hebben met het genoemde probleem.

    Met de huidige informatie lijkt de tip van Derk vooralsnog het verstandigste, deïnstalleren en herinstalleren (en dat dan wellicht op de wijze waarnaar ik verwees in mijn vorige reactie).[/quote:85f63b8a9a]

    Staan gewoon genoeg vergelijkende probleemoplossingen tussen hoor :
    http://support.microsoft.com/mats/ie_performance_and_safety/nl

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.