Vraag & Antwoord

OS Windows

Outlook Expres werkt niet(meer)

7 antwoorden
  • Ik heb het volgende probleem: Als ik OE opstart ontvangt hij keurig alle post. Dan open ik één mailtje en dan verdwijnt alles! Ook kan ik geen post verzenden, ik krijg dan een foutmelding en de helft van de knoppenbalk is dan ook plotseling verdwenen... Ik heb geen virus zegt de nieuwste McAfee en ZoneAlarm werkt ook prima.
  • Welke foutmelding? <P>------------------ Greetz Okidoki
  • Ik heb heel kort wel een goed werkende OE gehad. Ik heb inderdaad Microsoft Office Professional 2000 geïnstalleerd. Ik ben heel veel hestelpunten(bijna tot het begin) teruggegaan en OE werkt nu weer. Ik kan weer email ontvangen en versturen en de mailtjes blijven aanwezig. Nu wil ik successievelijk McAfee 6.0 en Office 2000 installeren en kijken of het goed gaat. Is het een bekend verschijnsel dat Outlook niet samenwerkt met de XP-versie van Outlook Expres?
  • Na een halve dag installeren en deïnstalleren ben ik erachter dat de virusscanner die ik speciaal voor XP gekocht heb: McAfee 6.0 de boosdoener is. Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en mijn net verzamelde mail was weer verdwenen en emailen ging niet meer. Na een deïnstallatie werkt Outlook Expres weer. Weet iemand hoe dit mogelijk is?
  • Weet niet hoe dit mogelijk is,maar Norton 2002 heeft dit probleem niet!Mischien moet je eens overstappen.
  • Dat is een dure liefhebberij... ik probeer morgen eerst maar even met McAfee contact op te nemen.
  • Beste Ine, heb je misschien ook een tijdje terug office geinstallerd ?, zit ook een outlook bij, die paralel d'r naast draaid, zou misschien iets kunnen zijn ?<P>mvrg arno

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.