Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Outlook Express6.0 loopt steeds vast

jrbr13
3 antwoorden
  • Na het openen van Outlook Express 6.0 en het maken van een nieuwe mail en het daarna klikken op de Sendknop loopt Outlook vast met de mededeling Outlook (Het Net) not responding.
    Na beïndigen van de taak, met Ctrl-Alt-Del kan ik wel afsluiten. Start ik Outlook Express dan weer op lukt het soms wel om een mailtje te verzenden.
    Start ik eerst de verbinding op en dan pas Outlook, gaat het een stuk beter.
    Dus het maken van verbinding met de provider lukt niet meer via Outlook zelf.
    Dit euvel is spontaan opgetreden. De PC werd ook trager na het (her)installeren van Office. Is dit een vorm van slack?
    In den beginne liep alles heel vlot!
    Ik heb de temp files al verwijderd en ook de tijdeljke Internetfiles. De buffer voor deze tijdelijke files heb ik ook al verhoogd.
    Wat is de beste remedie tegen dit euvel en is het met WinXP wél mogelijk om alleen Outlook Express te herinstalleren.
    een system restore wil ik nog niet uitvoeren omdat ik dan zaken als printers en wijzigingen t.o.v. office, als sjablonen ed. opnieuw moet doorvoeren.
    Ik heb een laptop met 500 Mhz, 190 MB ram (128+64) en nog 2,5 Gb vrij op de HD van 6,4 GB en ik heb maar een partitie.
    Ik krijg er een punthoofd van om steeds weer met de botte bijlmethode te werken, nl. de HD weer formateren en alles weer installeren of de Ghost CD weer gebruiken en de laatste wijzigingen weer aanbrengen.

    Alvast dank voor jullie reactie.
  • Controleer eerst of Outlook Express wel de standaard e-mail client is.
    Dat kun je doen in het venster van Internet Explorer.
    Klik Extra/Internet-opties/Tabblad Programma's/E-mail. Hier moet Outlook Express staan. Het kan nl. zijn dat het programma Outlook dat bij Office hoort hier ingevuld staat, en dan werkt het niet goed.
    Succes, Noztra.
  • NoZtra,

    Dank voor reactie, maar genoemde instellingen staan goed. Outlook Express is al de standaard e-mailclient.


    [quote:8582c823f8]
    Op 19-03-2002 23:58, schreef NoZtra:
    Controleer eerst of Outlook Express wel de standaard e-mail client is.
    Dat kun je doen in het venster van Internet Explorer.
    Klik Extra/Internet-opties/Tabblad Programma's/E-mail. Hier moet Outlook Express staan. Het kan nl. zijn dat het programma Outlook dat bij Office hoort hier ingevuld staat, en dan werkt het niet goed.
    Succes, Noztra.
    [/quote:8582c823f8]

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.