Vraag & Antwoord

OS Windows

Afsluit en opstart problemen => Norton AV en NIS

1 antwoord
  • Hi, Als je plotseling opstart of afsluit problemen ondervind na een recente internet update van bestanden van Norton AntiVirus of Norton Internet Security, kan het zijn dat dit door een foutieve update komt. Er zit een fout in de Common Client update. Enige oplossing is alles te verwijderen en opnieuw te installeren DUS vink bij het updaten de update "COMMON CLIENT" even uit!! Lees even onderstaande van 10/3/2003mail: Geachte mvdenzen Dank u voor de gebruikmaking van de nieuwsgroep. Zoals u al aangeeft heeft het door u beschreven probleem waarschijnlijk met de laatste LiveUpdate en het daarbij horende "Common Client Update" (moet u op het moment niet downloaden) te doen. Symantec onderzoekt op het moment nog de oorzaken van dit probleem. Voor nu adviseren we: 1)Deinstalleer met rnis en rnav (om het Common Client Update ongedaan te maken) 2)Installeer NIS weer en let er op dat Liveupdate in de "interaktieve modus" staat en dat Common Client Update niet gedownload wordt (haakje uit nemen). Meerdere gegevens voor het geen boven staat: 1) Hoe NIS of Personal Firewall te verwijderen is met RNIS of NAV met RNAV, vindt u hier: How to uninstall Norton Internet Security or Personal Firewall using the Rnis.exe removal utility http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.nsf/pfdocs/2001090510510636?Open How to uninstall Norton AntiVirus by using the Rnav2003.exe removal utility http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/pfdocs/2001092114452606?Open 2) Na een herstart moet u opnieuw installeren Daar we nog bezig zijn met de oorzaak van dit probleem, kunt u misschien met de beantwoording van de volgende vragen helpen: -Kreeg u 1 of 2 Common Client Updates aangeboden? (Hoe groot, taal)? -Wanneer u opnieuw installeert, krijgt u dan nog 2 aangeboden? -Welk nummer staat op de NIS CD -Heeft u uw pc ook door een Windowsupdate geupdate? -Heeft u handmatig patches van Microsoft geinstalleerd? -Wanneer ja, voor of na de Common Client Updates? -Funktioneert na het langzame opstarten alles nog? (reclameblock, databescherming etc...)? -Wat voor een soort toegang tot het internet heeft u? (Modem, DSL,.., Provider,)? Er bestaat ook nog de mogelijkheid het probleem direct aan de ontwikkeling door te geven: How to collect and send information and log files to Symantec Technical Support to help troubleshoot a software problem http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2003012315471839 Met vriendelijke groet, J. Smid Symantec Authorised Service Centre

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.