Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

foutmelding

None
3 antwoorden
  • als ik outlook expres opdoe en mijn emails binnenlaad krijg ik volgende foutmelding

    het maken van een verbindingmet de server is mislukt acount 'in.telenet.be server
    in.telenet.be' protcol:pop3 poort: 110,beveiliging(ssl): nee,socketsfout 10061 foutnummer:0x800ccc0e
  • Het probleem is dat de port waarover de mail naar binnenkomt,
    geblokkeerd wordt. Gebruik je een firewall of Norton Antivirus?

    Kijk anders even op de volgende links:

    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q191687

    http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/1999101412272506

    Mocht je er nog niet uitkomen, laat het dan nog maar even weten.

    Succes
  • het probleem is opgelost norton en mijn firewal deed raad en mijn computer was ene keer heel traag norton eruit en bolt weer perfect

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.