Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

productactivering

Anoniem
Alexander Online
12 antwoorden
  • ik krijg bij het opstarten als ik in wil loggen het volgende bericht.
    windows productactivering
    als gevolg van een probleem kan windows de licentie voor deze computer niet nauwkeurig controleren foutcode 0x8009 0006.
    als ik dan op oke druk krijg ik alleen het bureaublad te zien zonder iconen.
    ik heb een dualboot systeem en nog nooit problemen gehad. op c staat windows Me en op D windows Xp pro. windows Me start wel normaal op.
    wie kan mij helpen?
  • heb je een originele windows xp?
  • opnieuw beide installeren en als dat niet helpt microsoft bellen.

    daarheb je de helpdesk voor…
  • Microsoft bellen kan natuurlijk niet als je een illegale kopij hebt….
    Kopen dan maar die handel.
  • Toevallig recent servicepacks ofzo geinstalleerd voor XP?

    mvrgroet Edmond
  • ja ik heb service pack geinstaleerd.
    ook wilde ik mijn digitale camera aansluiten.
    mijn systeem draaid al 2 jaar op windows xp,en nog nooit problemen gehad.
    ik denk dat de digitale camera hier schuld van is, omdat als ik deze aansluit op de usb poort deze zich aanmeld als een externe drive.
    ik kan wel in het register van windows xp komen via Me.
    kan ik hier soms iets in veranderen ?
  • gewoon even de helpdesk van microsoft bellen, daar heb je tenslotte voor betaald…..
  • Ik heb het ook tig keer gehad tijdens mijn poging om sp1 te installen. Errder draaide het met sp1 altijd beter maar na format krijg ik na sp1 die foutmelding. Ik draai nu Xp zonder SP1. Ik heb nog niet uitgevonden hoe te verhelpen behalfe met een format dan :(

    Timo
  • [quote:1fea3e878b="Alexander Online"]
    Yeah! een helpdesk….. er zijn nog 10 of meer wachtende voor u, een momentje geduld nog astublieft….al onze medewerkers zijn in gesprek, u word zo spoedig mogenlijk geholpen..[/quote:1fea3e878b]

    Tijdje geleden zeker dat je een helpdesk hebt gebeld :)
    Bij Microsoft heb ik overigens nooit wachttijden meegemaakt..

    Max
  • Ik heb slechte ervaringen met de ADSL helpdesk van HetNet… :lol:
  • [quote:53d2d5fb74]Ik heb slechte ervaringen met de ADSL helpdesk van HetNet… [/quote:53d2d5fb74]We zijn over Microsoft bezig…blijf bij het onderwerp, zo irriteer je anderen niet.

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.