Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

ccApp foutmelding

jojo_01
3 antwoorden
  • [size=18:18a5c0c3bf][b:18a5c0c3bf]ccApp.exe foutmelding.[/color:18a5c0c3bf][/b:18a5c0c3bf][/size:18a5c0c3bf]

    Ik krijg wanneer ik Windows afsluit een fout melding.
    Ik heb Windows XP Home Edition op mijn pc staan.
    Ik krijg de volgende foutmelding: [b:18a5c0c3bf]ccApp[/b:18a5c0c3bf] reageert niet meer.
    programma afsluiten. En als ik dat niet doe wordt het programma
    door windows zelf afgesloten. En gaat mijn PC op de normale manier
    uit. Wanneer ik de pc weer aan doe krijg ik verder geen foutmeldingen.
    Het probleem doet zich ook voor wanneer ik windows herstart.
    Alleen bij Stand-By en de slaapstand krijg ik de fout melding niet.
    Ik denk zelf dat het met Norton Anti Virus 2003 te maken heeft.
    Kent iem. dit probleem en heb je suggesties om dit probleem op te lossen.
    reageer dan a.u.b.

    Met vriendelijke groet,


    [i:18a5c0c3bf]Joost Nijhuis.[/i:18a5c0c3bf]
  • Is inderdaad Norton AV. Als je alle updates hebt geïnstalleerd, zal het niet eenvoudig op te lossen zijn. Ik heb hetzelfde gehad en heb het uiteindelijk opgelost door met een batchfile, die de Norton AV service plat legde, de PC af te sluiten in plaats van met start, shutdown.

    Dit was overigens zo'n beetje de druppel wat Norton betreft, na zo een tijdje te hebben aangemodderd ben ik via Sophos uitgekomen bij Nod32 en die werkt meer dan perfect.
  • Ligt inderdaad aan Norton. Ik gebruik NIS 2003 op een ME machine en heb na een aantal maanden goed functioneren plotseling last gekregen van deze melding. Op www.symantec.nl staat in de vragenrubriek een waslijst aan vragen die dwingen om een oplossing voor dit probleem.
    Je kunt er een kijkje nemen, maar mijn ervaring is dat de antwoorden van Symantec vrij standaard zijn. Ik heb er weinig aan gehad.
    En tot mijn grote verbazing heb ik al weer maanden geen last …..

    Robert

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.