Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

OS Windows

Mail forwarden

olivier
4 antwoorden
  • Op het werk werken we met Exchange 5.5.
    De gebruikers kunnen hun mails niet meer laten forwarden naar huis.
    Ze gebruiken Exchange client of outlook.

    Kan dit een probleem zijn op serverniveau???
  • Deden ze dat forwarden handmatig of werd er vanuit Exchange automatisch een kopie gestuurd.
  • [quote:e632351126="Sellis"]Deden ze dat forwarden handmatig of werd er vanuit Exchange automatisch een kopie gestuurd.[/quote:e632351126]

    Ze stelden dit gewoon in via hun afwezigheidsassistent.
    De mailserver is vorige week opnieuw geinstalleerd en sindsdien werkt dit niet meer. Dus denk ik dat er iets moet ingesteld worden op het niveau van de mailserver. Zelfs op mijn eigen mail werkt dit niet meer.
    Dus veronderstel ik da het probleem zich voordoet op de mailserver.
  • Je kan het volgende eens proberen:
    Open de Internet Mail connector In de Exchange Administrator
    - tab Internet mail
    - Advanced options (button)
    - Disable out Of office Responses to the Internet ->vinkje weghalen

Beantwoord deze vraag

Dit is een gearchiveerde pagina. Antwoorden is niet meer mogelijk.