Populaire dossiers

Airfryers

Open dit dossier

Stofzuigers

Open dit dossier

Laadpaal thuis

Open dit dossier

Slaapwijzer

Open dit dossier

Robotstofzuigers

Open dit dossier

Afvallen

Open dit dossier

Bekijk een overzicht van alle dossiers

Snel de koffiemachine vinden die bij jou past? Gebruik onze koffiewijzer!

Beantwoord enkele korte vragen en deze slimme productkiezer geeft jou een persoonlijk advies.

Ga naar de koffiewijzer

Nieuwste artikelen

Milieuvriendelijk onderhoud aan je fiets: zo pak je dat aan!

Fietsen

Milieuvriendelijk onderhoud aan je fiets: zo pak je dat aan!

Op het gebied van fietsonderhoud kun je veel zelf doen. Denk daarbij aan het reinigen van het frame, het schoonmaken en smeren van de ketting en het piepvrij maken van de remschijven. Veel fietsonderhoudsmiddelen zijn slecht voor het milieu. Gelukkig komen er allerlei nieuwe milieuvriendelijke producten op de markt. ID.nl tipt een aantal aanraders!

Is het gras bij de buren groener? Zo pak je kale plekken in het gazon aan

Grasmaaier

Is het gras bij de buren groener? Zo pak je kale plekken in het gazon aan

Ziet het gras er bij de buren er wel goed uit en erger je je groen en geel aan de kale plekken in jouw gazon? Het gras is dun en je ziet aarde erdoorheen. Dat was niet de bedoeling, je droomde van een schitterende volle grasmat. Met een aantal tips loodsen we je weer naar een groene oase.

Kreukels in je kleding? 7 tips om er zonder strijkijzer vanaf te komen

Fashion

Kreukels in je kleding? 7 tips om er zonder strijkijzer vanaf te komen

Er zijn mensen die zelfs hun onderbroeken strijken – maar er zijn ook mensen die niet eens een strijkijzer in huis hebben. Behoor jij tot die laatste categorie, of heb je gewoon een hartgrondige hekel aan strijken? Goed nieuws: met deze zeven tips verwijder je kreukels zonder dat je daar een strijkijzer voor nodig hebt!

Netwerkproblemen? Analyseer ze met Wireshark

Software

Netwerkproblemen? Analyseer ze met Wireshark

Als je netwerk ineens slecht presteert, je verdacht netwerkverkeer vermoedt of simpelweg geïnteresseerd bent in de data die via je netwerkverbindingen stromen, kan Wireshark uitkomst bieden. Deze zeer populaire netwerkprotocol-analyzer legt datapakketten van netwerkverbindingen vast en analyseert deze, zodat je netwerkverkeer kunt monitoren en onderzoeken. Het is handig als je al enige kennis hebt van netwerkprotocollen.

Kieskeurig
Kieskeurig logo

Vergelijk producten, prijzen en shops

Bezoek Kieskeurig.nl

Review.nl
Kieskeurig logo

Test gratis de nieuwste producten en geef je mening!

Bezoek Review.nl