Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

Beste Bertje. Ik heb de systeemherstel gedaan maar er is niets veranderd. wat nu?

Ik heb dit ook al gedaan maar er is niets veranderd. systeemherstel ook gedaan van 2 maanden geleden, maar er is niets veranderd. Jammer maar helaas. misschien is er een andere optie?

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Heb je een beschadigd gebruikersprofiel, zoals Bertje in zijn antwoord aangaf, dan kan je die beschadiging met deze handeling (met de nadruk op……mogelijk) herstellen.
    http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/fix-corrupted-user-profile#1TC=windows-7
    • +
    • 0
    • -
    Probeer eens een nieuwe account aan te maken. Normaal moet je in het menu van de nieuwe account alle programma's terugvinden.

Beantwoord deze vraag