Vraag & Antwoord
Hoe kan ik automatisch sorteren in Excel?
Ik heb een excel bestand gemaakt ter ondersteuning van eventuele issues waar we tegenaan lopen bij de integratie van een nieuw systeem. We kunnen hier in de issues loggen en aangeven wat de prioriteit is om dit probleem op de lossen. Ik heb een macro ingesteld die ik heb doorgekregen van iemand om de rij, zodra deze de status 'solved' heeft, automatisch om te zetten naar een ander tabblad. Ik zou nu nog willen weten of er een mogelijkheid is tevens een macro in te stellen die automatisch sorteert op prioriteit (very high, high, medium, low), en daarna op datum. Kan iemand me hiermee helpen? Want ik weet helemaal niets van macro's. Alvast bedankt! Groetjes, Jacqueline
0 antwoorden
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Wel Internet verbinding maar router niet toegankelijk?
- Hoe kan ik de usb-tethering aanzetten als die grijs blijft om toch de tablet met het toetsenbord te verbinden?
- wachtwoord van uotlook.com?
- Mp3deluxe 19 andere mogelijkheid?
- Is een gxt 1650 goed?
- Eiso beeldscherm toevoegen?
- overzetten whatsapp scats Android naar bestaande Iphone?
- blue tooth verdwenen?