Vraag & Antwoord
Hoe kan ik automatisch sorteren in Excel?
Ik heb een excel bestand gemaakt ter ondersteuning van eventuele issues waar we tegenaan lopen bij de integratie van een nieuw systeem. We kunnen hier in de issues loggen en aangeven wat de prioriteit is om dit probleem op de lossen. Ik heb een macro ingesteld die ik heb doorgekregen van iemand om de rij, zodra deze de status 'solved' heeft, automatisch om te zetten naar een ander tabblad. Ik zou nu nog willen weten of er een mogelijkheid is tevens een macro in te stellen die automatisch sorteert op prioriteit (very high, high, medium, low), en daarna op datum. Kan iemand me hiermee helpen? Want ik weet helemaal niets van macro's. Alvast bedankt! Groetjes, Jacqueline
0 antwoorden
Beantwoord deze vraag
Gerelateerde vragen
- Hoe kan ik automatisch sorteren in Excel?
- Hoe kan ik in Excel zien welke macro er aan welke knop zijn gekoppeld en hoe ontkoppel ik een macro van een knop?
- Is deze mail echt van Microsoft?
- Mijn is taakbalk, in windows7, is verdwenen en alleen door een toetsencombinatie weer oproepbaar?
- Hoe kan ik een auto filter maken die gebruik maakt van Celgegevens en tevens rekening houdt met wildcards?
- Hoe neem ik een datum over in een tabblad dat een knop voor printen gebruikt wordt in excel?
- Word 2013 Macro om vette tekst te selecteren?
- Beeld problemen computer?