Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

Hoe kan ik me opzeggen als abonnee?

3 antwoorden
  • Zie onderstaande links:
    http://computertotaal.nl/contact
    en
    http://faq.idg.nl/index.php?action=artikel&cat;=4&id;=171&artlang;=nl
  • Vooral niet via e-mail doen, maar gewoon ouderwets een aangetekende brief sturen, onder vermelding van je volledige naam en abonnee nummer, en je adresgegevens met de mededeling dat je het lopende abonnement na het verstrijken van de abonnement periode niet meer wenst te verlengen. Bij de meeste bladen staan hun (juiste) adresgegevens en dergelijke achter de omslag van de voorpagina. of op hun website. Met een aangetekende brief weet je zeker dat de geadresseerde je brief ontvangt, je kan je brief ook wel gewoon opsturen, maar dan bestaat (vaak) het risico, dat je opzegging brief zoek raakt, iets wat met abonnement aanvragen nooit gebeurt, maar ja, laten we wel wezen, geen enkele organisatie zit te wachten op opzeggingen, en bewijs dan maar eens dat je wel een opzegging brief had gestuurd. O, ja, doe de aangetekende opzegging wel tijdig, sommige bladen, diensten, mobiele providers, en andere services enz., hebben afwijkende abonnementsvoorwaarden en hanteren een uiterlijke opzegtermijn voor het verstrijken van de abonnementsperiode. bijvoorbeeld opzeggen uiterlijk 3 maanden voor het verstrijken van de abonnementsperiode, Waarin opzeggingen worden geaccepteerd. Het schijnt dat de wetgever bepaalde zaken wettelijk heeft geregeld, maar bedrijven houden toch vaak vast aan hun eigen voorwaarden. Waar je automatisch voor tekend bij het aangaan va het abonnement, dus check voor de zekerheid de abonnementsvoorwaarden van het betreffende bedrijf. Tijdig opzeggen, volgens hun voorwaarden, o, ja. en per aangetekende brief, voorkomt een hoop juridisch gezeur, tenzij je tijd en geld teveel hebt om te gaan procederen. Oké een aangetekende brief via Post.nl is iets duurder, maar jij hebt dan wel bewijs dat je de brief hebt verzonden, en de geadresseerde moet tekenen voor ontvangst van de brief. die kosten van een aangetekende brief zijn veel goedkoper, dan de onkosten omdat je door misverstanden weer voor een periode weer verplicht aan een abonnement vastzit, waar je niet op zat te wachten……..
  • Je abonnement beëindigen is heel eenvoudig: één telefoontje aan onze klantenservice volstaat. Voor bovenstaande zaken kan je contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)20 758 5888 (maandag t/m vrijdag van 9.00-17.00)

Beantwoord deze vraag