Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

Ik kan wèl e-mail verzenden, maar niet ontvangen!! Hoe kan dat ,wat moet ik doen?

Sinds weken kan ik geen e-mail meer ontvangen. Uitgaande post wordt wèl verzonden. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerd gedaan, maar ik weet niet wat. Eerst ging het wèl allemaal prima. Kunt U mij advies geven over evt. aktie? Dank U.

1 antwoord
  • Kijk eens bij je accountinstellingen wat je servergegevens zijn. Staat deze ingesteld op POP3? Nee, dan dit eerst even doen. Daarna bij inkomende e-mail invullen: pop.***(jouw provider).nl en bij uitgaande e-mail: smtp.***(jouw provider).nl
    Door op accountinstellingen testen te klikken, kun je meteen zien of je de juiste instelling hebt. Vaak kun je ook op de site van je provider deze informatie vinden. Mocht dit nl. niet werken, dan moet je daar eens zoeken. Succes!

Beantwoord deze vraag