Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

Ik ontvang geen e-mails en dan geeft hij weer dat er problemen zijn met synchroniseren wat te doen ?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Bij een synchronisatieconflict worden twee verschillende versies van een bestand pas weer gesynchroniseerd nadat je het conflict hebt opgelost. Bij synchronisatiefouten kan de synchronisatie meestal pas worden voltooid nadat je de oorzaak van het probleem hebt weggenomen.
    .
    Een synchronisatiefout treedt meestal op wanneer er zich een probleem heeft voorgedaan met het apparaat, de computer of de map waarmee u wilt synchroniseren, zoals een apparaat dat niet is aangesloten of ingeschakeld. of, om welke reden dan ook, achterstallige uitgebrachte software updates heeft gemist.
    .
    Check dan of er mogelijk (achterstallige) software updates zijn uitgebracht, bij (één of meer apparaten die je gebruikt, download die dan alsnog de achterstallige software updates

Beantwoord deze vraag