Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

iTunes kan geen verbinding maken met de iPhone ivm een time-out. Iemand enig idee hoe dat op te lossen?

Dat geldt voor de iPhone 4. Met de ipad 2 kan ik wel verbinding maken met iTunes. En alles is up-to-date.

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Controleer of je de nieuwste itunes versie hebt. Als dat zo is, verwijder itunes even en installeer itunes opnieuw. Mocht dit niet helpen ; Controleer of je computer de nieuwste versie van het besturingssysteem heeft. Als je na het bijwerken de computer opnieuw moet opstarten, controleert u na de herstart opnieuw of er updates zijn.

    Op een Mac: kies ‘Software-update’ in het menu Apple (). Installeer alle beschikbare updates.
    Op een Windows-pc: ga naar de pagina Microsoft Windows Update.

    dan volg even de stappen van de volgende link, en dan zou je eruit moet komen. http://support.apple.com/kb/TS1368?viewlocale=nl_NL
    • +
    • 0
    • -
    Bedankt voor de snelle reactie. Besturingssysteem en itunes etc. zijn allemaal up-to-date. ik had itunes al verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Computer opnieuw opgestart en allerlei andere adviezen die ik tegen kwam opgevolgd. Met mijn iPad kan ik sindsdien wel verbinding krijgen met itunes, alleen nog niet met mijn iPhone. Dan lijkt het dus dat het aan mijn iPhone ligt, of zie ik dat verkeerd?

Beantwoord deze vraag