Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

kan wachtwoord niet intoetsen?

2 antwoorden
    • +
    • 0
    • -
    Druk op de Windows logo toets en de R toets en typ daarin het volgende: "netplwiz" en druk op enter.
    .
    Selecteer je account waarmee je inlogt en vink de check box aan dat aangeeft "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken".
    .
    Druk op "Toepassen" en "OK" en herstart je systeem en controleer of hiermee het probleem is opgelost.
    Zo niet, doe het onderstaande.
    .
    Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor Configuratiescherm.
    .
    Navigeer naar - Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht - Gebruikersaccounts - Kies voor Wijzigingen aanbrengen in mijn account in Pc-instellingen.
    .
    Druk op de optie "Aanmeldingsopties" en controleer of er een wachtwoord is ingesteld. Zo niet, voeg deze toe door op de knop "Toevoegen" te drukken.
    Als je een nieuw wachtwoord hebt toegevoegd, herstart je systeem en controleer of hiermee het probleem is verholpen.
    • +
    • 0
    • -
    Plug het toetsenbord eens in een andere usb-poort.

Beantwoord deze vraag