Vraag & Antwoord

Apps & Software

kan wachtwoord niet intoetsen?

2 antwoorden
    • 0
    Druk op de Windows logo toets en de R toets en typ daarin het volgende: "netplwiz" en druk op enter. . Selecteer je account waarmee je inlogt en vink de check box aan dat aangeeft "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken". . Druk op "Toepassen" en "OK" en herstart je systeem en controleer of hiermee het probleem is opgelost. Zo niet, doe het onderstaande. . Druk op de Windows logo toets en de X toets en kies voor Configuratiescherm. . Navigeer naar - Gebruikersaccounts en Ouderlijk toezicht - Gebruikersaccounts - Kies voor Wijzigingen aanbrengen in mijn account in Pc-instellingen. . Druk op de optie "Aanmeldingsopties" en controleer of er een wachtwoord is ingesteld. Zo niet, voeg deze toe door op de knop "Toevoegen" te drukken. Als je een nieuw wachtwoord hebt toegevoegd, herstart je systeem en controleer of hiermee het probleem is verholpen.
    • Reageer
    • 0
    Plug het toetsenbord eens in een andere usb-poort.
    • Reageer

Beantwoord deze vraag

Weet jij het antwoord op deze vraag? Registreer of meld je aan met je account