Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

rechtermuisknop werkt niet?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Probeer je computer eens in Safe Mode te booten.
    Dit kan doen door het volgende uit te voeren:
    1. Als je PC aan staat, druk op restart, mocht de PC uitstaan, schakel de PC in.
    2. Tijdens het opstarten druk op de F8 Toets en selecteer de optie Veilige Modes.
    2. 1. Mocht de selectie niet automatisch geselecteerd zijn, kan je met de Pijltjestoetsen op uw toetsenbord naar benden/boven scrollen en bevestigen met de Enter-Toets.
    Mocht mijn uitleg niet duidelijk beschreven zijn, dan kan dit stappenplan uitvoeren.
    http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/start-computer-safe-mode#start-computer-safe-mode=windows-7
    Wanneer in Safe-Mode, probeer je uit of Windows Verkenner daar wel werkt.
    Wanneer het probleem zich Niet voordoet in Veilige Modes, probeer je dan een Clean Boot te uit te voeren. Het wordt dan waarschijnlijk veroorzaakt door een programma dat tijdens de boot van Windows opstart. http://support.microsoft.com/kb/929135/nl
    Mocht zelfs dit het probleem niet oplossen, probeert u dan met een VirusRemover te scannen op schadelijke infecties.
    .
    Scan S.V.P. met SuperantiSpyware, MalwareBytes en Microsoft Safety Scanner te scannen op infecties op uw computer. Ik raad aan om met alle 3 een Full Scan (Volledige Scan) uit te voeren

Beantwoord deze vraag