Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Apps & Software

Windows 10 App Store Foutmelding 0x80080005?

Sinds vorige week een nieuwe PC met (uiteraard) Windows 10. Probeerde wat apps te downloaden uit de store. Bij allen krijg ik de foutmelding 0x80080005. Al wel het nodige geprobeerd maar de foutmelding blijft identiek. Wie heeft er een oplossing?

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Windows wordt regelmatig ge-update, het kan zijn dat je systeem daardoor achterloopt wat uitgekomen updates betreft.
    Check eerst of je geen achterstallige updates hebt, download alsnog de eventuele achterstallige updates van Windows 10, is het probleem er dan nog, voer dan reparatie uit via de link.
    https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/825118

Beantwoord deze vraag