Vraag & Antwoord

Computer

bluetooth werkt niet?

Heb CSR Harmony bluetooth opnieuw geïnstalleerd op Laptop maar bluetooth werkt niet. Is ook niet zichtbaar in apparaatbeheer. Voorheen werkte dit wel.

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Heb je een update gedaan van 32 bit naar 64 bit.

    •Zorg dat Bluetooth is ingeschakeld.
    Als je het apparaat verbindt door middel van een interne Bluetooth-verbinding, controleer je of draadloze verbindingen actief zijn. Veel laptops hebben een schakelaar, een toets of een sneltoets op het toetsenbord waarmee de draadloze verbindingen worden geactiveerd.
    •Schakel Bluetooth op je computer in als de muis niet is voorzien van zijn eigen transceiver.
    Als je muis niet een eigen transceiver heeft, moet je desktop, notebook of laptop een ingebouwde transceiver hebben of je moet een externe transceiver (niet van Microsoft) hebben. Hoe de muis verbinding krijgt met de computer via Bluetooth, en hoe je Bluetooth inschakelt, hangt af van hoe dit is geïmplementeerd op de computer. Misschien moet je contact opnemen met de computerfabrikant of de fabrikant van de Bluetooth-transceiver om te vragen hoe je Bluetooth op je computer moet inschakelen en hoe je er een apparaat aan toevoegt.
    Vernieuw de draadloze verbinding met je Bluetooth-apparaat

    •Koppel je Bluetooth-apparaat aan je computer.
    •Breng opnieuw een draadloze verbinding tot stand als je computer geen Bluetooth-apparaat van Microsoft detecteert.

    Als je een draadloos Bluetooth-toetsenbord- of -muis van Microsoft uitprobeert en het apparaat werkt niet, kan dit komen doordat de computer het apparaat niet detecteert. Om dit probleem op een Windows-computer op te lossen, breng je de draadloze verbinding met de computer weer tot stand. Zie voor meer informatie artikel 811798 van Microsoft Ondersteuning op http://support.microsoft.com/kb/811798

Beantwoord deze vraag