Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Vraag & Antwoord

Computer

Waarom kan ik mijn abonnement niet tussentijds wijzigen?

Ik hebt CT een tijdje digitaal gelezen. Dat is mij niet goed bevallen: soms wil een artikelen nog eens lezen, bewaren voor het moment dat ik de informatie wel nodig heb, fijner als je het artikel als handleiding gebruikt. Een tijdje geleden heb ik wel tussentijds naar digitaal kunnen omschakelen, met terugbetaling van teveel betaald abonnementsgeld. Nu ik het wil terugdraaien, moet ik het abonnementsjaar afwachten. Ik lees al maanden geen CT meer (digitaal onaantrekkelijk) Reshift reageert verder niet op mijn vragen

1 antwoord
    • +
    • 0
    • -
    Mail naar Klantenservice Computer!Totaal of bel 023-53644017, bellen gaat denk ik sneller. Dan mailen

Beantwoord deze vraag